  • Data: 2012-03-25 11:28:08
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 marca 2012, 22:20:54 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > to teraz powiedz mi jak równy jest konsument w stosunku do wielkiej firmy...
    >
    > jakie ma szanse przeciwko zastepowi prawników na usługach firmy.

    Widac to chocby w USA gdzie szary obywatel dostaje dziesiatki (setki) tys. dolarow w
    procesie o to ze poparzyl sie kawa bo na kubku nie bylo napisane, ze goraca. A
    przeciez USA to same korporacje :) Wolny rynek da tez latwiejszy i tanszy dostep do
    dobrych prawnikow. Najlepszy prawnik podejmie sie sprawy dla szarego kowalskiego
    jezeli bedzie mogl liczyc na spory procent od np. zasadzonego na korzysc kowalskiego
    odszkodowania :) Ale do tego trzeba zmienic prawo.
    pozdr.

    --
    Adam