  • 1. Data: 2009-04-21 05:58:26
    Temat: Kuchenka indukcyjna za 70 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska. Zakupiłem taką, kiedy jeszcze
    kosztowała 150 zł. Moim zdaniem jest to świetny produkt na test dla osób,
    które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować
    garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.
    Już mam zakupioną płytę Teki do zabudowy, a poczciwa ;-) Alaska będzie
    schowana jako zapasowa gdybym potrzebował więcej pól. :-)
    Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych
    głupich 70 zł i kolejnych 30-40 zł na garnek Steinbacha.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-21 07:44:53
    Temat: Re: Kuchenka indukcyjna za 70 zł
    Od: "MarkX" <hk@.pl>

    wiadomości news:gsjne3$a56$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować
    >garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.

    W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

    pozdrawiam
    MarkX

  • 3. Data: 2009-04-21 07:58:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "MarkX" <hk@.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gsjne3$a56$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > W ktorym Makro? Nie widze w gazetce.

    W Zielonej Górze. Bez gazetki kup. :-)

  • 4. Data: 2009-04-23 10:43:14
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jasiu - czy możesz ją zważyć?
    Myslę o zabieraniu na wakacje.
    Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji ciężkie są?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-04-23 11:53:29
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Myslę o zabieraniu na wakacje.
    > Kiedyś zabierałem bardzo lekką halogenową, ale może te cewki w indukcji
    > ciężkie są? JaC

    Właśnie poleciałem i kupiłem. Jest bardzo lekka i w miarę cieńka (jak dwa
    laptopy). :)
    W pierwszym momencie zaskoczyła mnie straszna "plastikowość" tego
    urządzenia, ale skoro samo z siebie nie generuje ciepła... ;)

    Artur

  • 6. Data: 2009-05-05 19:53:25
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    wiadomości news:gsjne3$a56

    > Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych
    > głupich 70 zł

    a ta kuchenka nie ma uziemienia - nie potrzebuje?

  • 7. Data: 2009-05-05 22:41:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gsjne3$a56

    > a ta kuchenka nie ma uziemienia - nie potrzebuje?

    Nie. Brak części metalowych dostępnych użytkownikowi.

  • 8. Data: 2009-05-06 20:02:23
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    wiadomości news:gsjne3$a56

    > 30-40 zł na garnek Steinbacha.
    na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?

  • 9. Data: 2009-05-06 20:22:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gsjne3$a56

    > na sztuki się je tez kupuje (nie w zestawach)?

    tak]

  • 10. Data: 2009-05-08 18:13:20
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    wiadomości news:gtsrl0

    > tak]

    mógłbyś wspomnieć w jakiego rodzaju sklpach te Stainbachy (na sztuki) - czy
    w w marketach, czy w typowych AGD - troszkę mało czasu, by połazić i
    powęszyć