    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
    Subject: Kuchenka indukcyjna za 70 zł
    Date: Tue, 21 Apr 2009 07:58:26 +0200

    W Makro staniała kuchnia indukcyjna Alaska. Zakupiłem taką, kiedy jeszcze
    kosztowała 150 zł. Moim zdaniem jest to świetny produkt na test dla osób,
    które nie wiedzą, czy się zdecydować na indukcję. Można sobie wypróbować
    garnki i przekonać się o zaletach kuchenki.
    Już mam zakupioną płytę Teki do zabudowy, a poczciwa ;-) Alaska będzie
    schowana jako zapasowa gdybym potrzebował więcej pól. :-)
    Polecam wszystkim zastanawiającym się nad indukcją zainwestowanie tych
    głupich 70 zł i kolejnych 30-40 zł na garnek Steinbacha.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/