    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kuchnia Myjka do oceny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 25 Jun 2016 09:38:56 +0200

    Fri, 24 Jun 2016 03:22:09 -0700 (PDT), Krzysztof Garus

    > Zapytanie piszę w nowym wątku żeby offtopica nie ciągnąć.
    > http://cadviewer.cadprojekt.com.pl/webGL/?rid=21255
    > Czy masz to w jakiejś standardowej formie?

    Prace nad wystrojem dopiero niedawno ruszyły. Póki co jest to więc wstępna
    "wycieczka", która daje więcej możliwości pozglądania po kątach niż
    statyczne fotki. Jak już wszystko się dogra, to prócz wycieczki powstaną
    statyczne rendery (ponoć bardziej realistyczne), rzuty, zestawienie
    materiałowe, itd. Póki co trzeba się zadowolić tym.

    > Mój antyczny laptopek chyba tego nie uciągnie

    Możesz jeszcze na smarkfonie otworzyć. Po prostu tapnij ww. link w smarku,
    otworzy się przeglądarka internetowa, ale w pierwszej kolejności wywali
    monit o możliwości pobrania apki na A/i.

    Natomiast dziwne, że laptok tego nie chce udźwignąć, ZTCW to tam są
    statyczne rendery 360s w niskiej jakości zrobione. Pamiętaj, że trzeba
    plugin do przeglądarki zainstalować żeby ruszyło. Aha, i na początku jak
    się już załaduje, trzeba kliknąć PM i obrócić, bo prezentacja się czasem
    jakoś dziko zaczyna na ciemnych drzwiach i wygląda jakby się coś zawiesiło.
    :/

    --
    Pozdor
    Myjk