  • Data: 2017-09-07 08:51:44
    Temat: Re: Kuny - jak sie ich pozbyc ze strychu?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 6 Sep 2017 23:23:30 +0200, Borys Pogoreło

    > Ale żywą zawartość parownika też trzeba jakoś usunąć. A ten ozon faktycznie
    > dobrze działa. Raz mi spece użyli jakiejś ostrej chemii, po której w aucie
    > przez kilka dni woniało jak w sklepie z farbami. Nic to nie dało. Po
    > ozonowaniu efekt natychmiastowy i brak skutków ubocznych.

    Na parowniku rzadko jest coś żywego. Najwięcej syfu zbiera się na tacce i w
    odpływie. Ale jak się cyklicznie wymienia filtr kabinowy to taki problem
    nie powinien istnieć -- no bo na czymś musi życie rosnąć.

    Ja mam swojego trupka już 9 rok i nic mi nie śmierdzi z nawiewów, ale też
    klima chodzi praktycznie cały rok bez przerwy. Poza dosyć częstą wymianą
    filtra kabinowego, raz do roku odpalałem Forte. W sumie jakoś nie
    sprawdzałem "składu", ale teraz mi przyszło do głowy, że ta puszka z
    rozpylaczem prawdopodobnie zawierała ozon, bo wrażenia oddechowe były
    podobne, choć zamaskowane dodatkowo jakimś zapachem.

    --
    Pozdor
    Myjk