  • Data: 2010-07-09 20:51:08
    Temat: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lip, 10:28, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Jasne, że się zgadza ;-), ale ja tam wolę robić swoje, niż uczyć się
    > nowego fachu na swoim domu.

    No pewnie, ale nie mozesz pisac, ze robocizne masz za darmo i ze nie
    oplaci sie robic samemu. Za darmo nie jest - kosztuje 15% wartosci
    materialu, czyli dla 30k pln -> cale 4,5k pln :-)

    > Zresztą ten zwrot to dopiero za ileś tam... miesięcy.

    Bedzie zbawieniem przy wykonczeniowce - myk cyk i spada z nieba 10-20k
    pln :-)

    > Pewnie trochę tak, ale... :-)
    > Coś za coś.
    > Albo znam się na wszystkim sam i sam też się wszystkim zajmuję, albo
    > zlecam to i liczę się z jakąś marżą :-). On jest firmą, która bierze w
    > hurtowniach i ma określone upusty - ja bym tych upustów nie miał.

    On upusty ma, tylko Tobie sprzeda bez upustow, a upust wpakuje do
    swojej kieszeni i jeszcze marze Ci doliczy ;-) Te mityczne rabaty u
    stalych dostawcow to mit. Ja jestem detalista, a kupowalem wiele
    rzeczy z wiekszymi rabatami / taniej niz budowlancy. Myslisz, ze
    takiemu sie chce szukac gdzie taniej i jezdzic tracac paliwko i czas ?
    Kupuje wszystko w jednym miejscu, ma jakistam staly rabat i juz. A
    wiele rzeczy mozna kupic w innych miejscach znacznie taniej.

    Na ten przyklad w castoramach, obi, praktikerach - zjezdzilem
    wszystkie - obejmy narozne do montazu paneli ogrodzeniowych na slupki
    60x40 ocynk + malowanie proszkowe kosztuja bagatela 19,90pln. Na
    www.obejmy.net *dokladnie* takie same obejmy sa w cenie uwaga.. 1,6
    pln netto !!!! Takich przykladow jest pelno, to tylko moj jeden sprzed
    3 dni ;-) Na zwyklych przelotowych jestes ok 10 pln do przodu. Ja ich
    np. potrzebuje ok 170 szt. * 10 pln = 1,7k pln w kieszeni !!!!!

    > I tak, jak wspominałem gdzieś, jestem cały czas grubo poniżej
    > zakładanego budżetu :-). Nie jest tak źle.
    > Teraz ciachają tynkarze.

    Jak pisal Maniek - szykuj sie bo wykonczeniowka to dopiero :-) Ja
    musialem kombinowac i trzema kartami placic przy kupowaniu plytek do
    lazienki bo jakos dziwnie niedoszacowalismy cen dekorow i tak zamiast
    2k pln pani przy kasie zarzadala ponad 5k pln :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.