  • Data: 2010-07-09 22:31:14
    Temat: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7e658763-247d-4235-becf-271251e22f87@d16g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 9 Lip, 10:28, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    >On upusty ma, tylko Tobie sprzeda bez upustow, a upust wpakuje do
    >swojej kieszeni i jeszcze marze Ci doliczy ;-) Te mityczne rabaty u
    >stalych dostawcow to mit. Ja jestem detalista, a kupowalem wiele
    >rzeczy z wiekszymi rabatami / taniej niz budowlancy. Myslisz, ze
    >takiemu sie chce szukac gdzie taniej i jezdzic tracac paliwko i czas ?
    >Kupuje wszystko w jednym miejscu, ma jakistam staly rabat i juz. A
    >wiele rzeczy mozna kupic w innych miejscach znacznie taniej.

    Święte słowa. Upusty wykonawców to mit smemu uzysaksz wiecej. Dodatkowo
    gadałem z kumplem co prowadzi fime budowlana i jemu nie zalezy na upustach
    na materiałach za bardzo. Za wszystko itak płaci klient a jak jemu klient
    zleca obota plus materiał to faktury za materiał wrzuca w koszty wiec nie
    zalezy mu na ich nizszej wartosci. Wyzsze kwoty faktur mniejszy podatek
    dochodowy. Ma w hurtowni stały niewielki raat ok 5-10% i dodatkowo raz w
    roku za to ze bieze od nich hurtownia zasponsoruje mu wycieczke dla dwóch
    osob na 14 dni do Egiptu np.

    >Na ten przyklad w castoramach, obi, praktikerach - zjezdzilem
    >wszystkie - obejmy narozne do montazu paneli ogrodzeniowych na slupki
    >60x40 ocynk + malowanie proszkowe kosztuja bagatela 19,90pln. Na
    >www.obejmy.net *dokladnie* takie same obejmy sa w cenie uwaga.. 1,6
    >pln netto !!!!

    A jak myslisz gdzie kupi wykonawca a za jego pposrednictwem inwestor?

    >Takich przykladow jest pelno, to tylko moj jeden sprzed
    >3 dni ;-) Na zwyklych przelotowych jestes ok 10 pln do przodu. Ja ich
    >np. potrzebuje ok 170 szt. * 10 pln = 1,7k pln w kieszeni !!!!!

    > I tak, jak wspominałem gdzieś, jestem cały czas grubo poniżej
    > zakładanego budżetu :-). Nie jest tak źle.
    > Teraz ciachają tynkarze.

    I to ostani "policalny" etap w sumie.Jazda się dopiero zaczyna

    Kris