    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <506061aa$0$1308$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5060b4b0$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <5060c2cc$1@news.home.net.pl>
    <5060c76c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <50612764$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <50614c45$1@news.home.net.pl>
    <5061efc7$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <k3srkk$985$1@node1.news.atman.pl>
    <50620ddf$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <k3ut3i$9cc$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Date: Wed, 26 Sep 2012 17:28:52 +0200

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:k3ut3i$9cc$1@node1.news.atman.pl...
    > Jak dotąd wszystko się zgadza. :-)
    > A tu przestaje: tam NIE MA opornika, tylko stabilizator impulsowy. :-)))
    > Warto jednak uściślić, czy mówimy o takich samych lampkach. Ja link
    > do "swoich" podesłałem wcześniej. Jeśli w Twoich jest opornik, to
    > będzie problem.
    > Jesli nie impulsowo, to zazwyczaj się LM317 w takim układzie pakuje.
    > Pozdrawiam, Piotr

    Zaczęło się od tego:

    "
    W dniu 24.09.2012 08:36, Jacek pisze:

    > Napisz ponowni za miesiąc, jak już będziesz miał pierwsze doświadczenia
    > co do trwałości. Ja kupiłem LEDy na 12 V i się spaliły (dosłownie) po
    > tygodniu. Reklamacji nie uznano, bo są na 12 V a u mnie było 13,5.

    No to co się dziwisz?

    Jak komputer sobie podłączysz do międzyfazowego 400V to też będziesz
    miał pretensje do producenta, jeśli pójdzie z niego dymek?
    "

    A więc lampka z przetwornicą nie ma prawa paść przy 13V zamiast 12. Taki
    zakup to dobry zakup

    Chińska lampka z rezystorem już tak. Taki zakup to zły zakup
    I tekstu "jak ma być 12V to ma być 12V" po prostu nie kupuję, bo projekt
    jest po prostu spier**ny.

    o.. zapomniałem zapytać Andrzeja.. stałego czy zmiennego pisze na opakowaniu
    :)
    Bo różnica jest o ten pierwiastek z dwóch ;)

    --
    Irokez