  • Data: 2016-04-30 11:15:56
    Temat: Re: LED zamiast G9 warunek 1000 lm na 40 cm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Apr 2016 07:07:03 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > Mam lampę nad lustrem.
    > Podłużną wąską w której jest 3xG9X40W na halogenach.
    > A że lampa się często włacza to halogeny padają.
    >
    > Wymyśliłem sobie że wstawie tam LED G9 ale ilość światła jaką oferują
    > nie będzie wystarczająca.

    Pierwsza sprawa - sprawdz z zona jak sie LED sprawdza.
    Zle oddawanie kolorow przy makijazu moze byc przykre ;-)

    Moze wystarczy soft-start do zarowek ?
    Nawet termistor
    http://www.cyfronika.com.pl/iark3p1_ctr.htm
    http://www.elektroniksc.com.pl/?sGrupa=TERMISTORY&st
    r=2

    > Wymysliłem że trochę lampę przerobię i zastosuje taśmy ledowe zamiast G9.
    > Ale okazuje się że taśmy LED są dla ozdoby.

    Nie calkiem - ale troche tych tasm trzeba.
    potrzebujesz z 15W w ledach.

    > Ma ktoś pomysł/informację jakimi ledami zastąpić G9 żeby ilość światła
    > była porównywalna z 3x40 W na 40 cm?

    trzy takie ?
    http://allegro.pl/kinkiet-led-lampa-nad-obraz-lustro
    -40cm-5w-bath1a-i6101158072.html