  • Data: 2012-08-22 13:33:54
    Temat: Re: LEDY 12V zamiast halogenów
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" napisał :

    > Właśnie. Zastanawia mnie wiec ta energooszczędnośc ledów.
    > Grzeja sie dośc znacznie więc z ta energooszcżednością
    > to chyba tak rózowo nie jest.

    Oczywiście ze nie ma w tym ani ekonomi, ani energooszczędności, ani ochrony
    środowiska, ani lepszej jakości, to zwykł blef dla naiwniaków, dziwię się
    tylko że ty się dałeś na to nabrać:)

    Pytanie pomocnicze: niby dlaczego te wszystkie energooszczędne gówna mają
    być energooszczędne i ekonomiczne?
    Każdy kto skońcył pięć klas to sobie potrafi policzyć.