  • Data: 2018-10-21 11:59:53
    Temat: Re: Lampa zewnętrzna z fotokomórką
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-21 o 11:50, Roman Tyczka pisze:

    > Na kota zareaguje czy da mu spokój?

    Jeszcze nie wiem. Wisi dość wysoko, ok. 5 metrów nad podwórzem, ale na
    człeka płci dowolnej działa - prawie 180 stopni, już od jakichś 8 metrów
    od ściany, na której wisi - to zgrubny szacunek. Nie sprawdzałem
    dokładnie, bo robi co ma robić.
    Ma pokrętło czułości (oprócz jasności i czasu), więc można próbować
    regulacji. Ja natomiast dałem go na maksa, bo wisi znacznie wyżej niż
    zalecenia z instrukcji. Czujnik patrzy pod kątem ok 45 stopni w dół.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam