  • Data: 2015-03-27 16:22:59
    Temat: Re: Łańcuch Picco Duro do piły
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 marca 2015 15:26:56 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów używał takiego cuda.
    Używałem.
    Jest faktycznie trwalszy od normalnego bez ostrzenia można ciąć znacznie dłużej.
    Co do ostrzenia to nie wszędzie ostrza tego typu łańcuchy.
    Największa wada: jak trafisz na coś metalowego masz praktycznie po łańcuchu.
    Ja swoim pocięłem, 25m3 buka i dęba i było ok. Podkusiło mnie pociąć stare drzwi z
    rozbiórki i trafiłem na metalowy element. kilkanaście ogniw poszło się je..ć, czyli
    praktycznie cały łańcuch do niczego.
    Ale moim zdaniem warto. Cena tak ze 4 razy zwykły łańcuch była jak ja kupowałem ale
    to 2013 był chyba. teraz nie wiem.