  • Data: 2015-03-28 00:15:38
    Temat: Re: Łańcuch Picco Duro do piły
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 marca 2015 15:26:56 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów używał takiego cuda.
    > Poczytałem trochę opinii i ludzie piszą sprzeczne rzeczy. Jedne opinie
    > są, że to tylko do czystego drewna, inni piszą, że złapanie gwoździa
    > powoduje wyłamanie zębów. No i podobno nie każdy serwi umie to
    > naostrzyć, a jak już to minimum 20 zł kosztuje taka przyjemność.
    > Warto wydać 110 zł?

    Mam, uzywam, choc ja drewna za wiele nie tne ale jak juz tne to zwykle cos
    co jest brudne od piachu / gliny. W zeszlym roku dwa duze deby wycinalem
    wiec costam popracowalem. Generalnie lancuch genialny jezeli chodzi o
    ostrzenie. Tzn. o brak ostrzenia :-) Nie ostrzylem ani razu - na ta robote
    co zrobilem mam wrazenie ze normalny lancuch musialbym ostrzyc z 5 razy
    minimum. A on dalej jest ostry jak brzytwa. Jednak dosc szybko mi sie
    "wyciagnal". W efekcie lancuch juz jest luzny, a w pile juz nie ma mozliwosci
    naciagu. Zabraklo juz regulacji :( Nie wiem czy da sie taki lancuch skrocic
    o jeden zab, ktos sie orientuje? :-) Takich rzeczy chyba sie juz nie robi
    bo bedzie wieksze ryzyko urwania lancucha :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.