  • 21. Data: 2010-08-20 18:07:56
    Temat: Re: Łazienka - pomocy
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    marioz_fl <m...@o...eu> napisał(a):

    >No niby nie, ale zbyt duża ilość złota może sprawić, że zamiast
    >elegancji wkradnie się kicz.

    To prawda, ale wiesz, jeden powie ze kicz jak niejaka ikselka, drugi, ze
    super. Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie, ma sie Tobie podobac
    przede wszystkim.
    Z dwojga zlego chyba lepiej wiecej czerni niz odwrotnie. To chyba zloto jako dodatek
    powinno
    nadawac charakter.

    >bo najtrudniejsze w utrzymaniu są fugi

    Fugi zlote-blyszczace czy matowe?

    Mozna probowac dopasowywac krawedz lustra do krawedzi plytki, ale to juz roznie
    wychodzi, chociaz ja
    widzialem zrobione super. Sa tez listewki maskujace laczenie,kto co lubi. Albo
    zwyczajnie na klej na
    plytki, wyglda tez dobrze, chcociaz zaslaniasz te drogie plytki wtedy :)

    >A biały marmur, tzn ala biały marmurdo tych złotych płytek i do tego na
    >jendej ze ścian ten tynk?
    >Czy to już zbyt dużo i też będzie kicz?

    IMHO przy malej lazience duzo kolorow robi oczoplas. Ale jesli Tobie sie podoba...

  • 22. Data: 2010-08-21 10:28:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 20:07:56 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Co czlowiek to charakter, wiec po prostu rob pod siebie

    :-DDD

  • 23. Data: 2010-08-22 09:00:54
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >:-DDD

    Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch gornych
    konczyn.

  • 24. Data: 2010-08-22 09:46:15
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    Przesmiewca pisze:

    > Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch
    gornych konczyn.

    No właśnie, a ja potrzebuję pomocy!!!

  • 25. Data: 2010-08-22 11:41:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:46:15 +0200, marioz_fl napisał(a):

    > No właśnie, a ja potrzebuję pomocy!!!

    No toż Ci cennie poradzono: "rób pod siebie" :-D

  • 26. Data: 2010-08-22 20:47:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:00:54 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Twoje posty zazwyczaj nic nie wnoszace do dyskusji, powoduja opad moich dwoch
    gornych konczyn.

    Jak to "nic nie wnoszące"? - nie ma niczego lepszego do wniesienia, niż
    poczucie humoru, a zwłaszcza na temat ludzkiej nieporadności językowej!

  • 27. Data: 2010-08-23 11:22:12
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Jak to "nic nie wnoszące"? - nie ma niczego lepszego do wniesienia, niż
    >poczucie humoru, a zwłaszcza na temat ludzkiej nieporadności językowej!

    masz jakies glupawe skojarzenia. No nic na to nie poradze, ze czytasz miedzy wyrazami
    gubiac sie w zrozumieniu tesktu.

  • 28. Data: 2010-08-23 12:07:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:22:12 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > masz jakies glupawe skojarzenia. No nic na to nie poradze, ze czytasz miedzy
    wyrazami
    > gubiac sie w zrozumieniu tesktu.

    Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"
    oznacza, co oznacza i to zupełnie bez konieczności czytania między
    wyrazami. Naucz się polskiego.

  • 29. Data: 2010-08-23 12:41:05
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Przepraszam bardzo, ale skojarzenia mam prawidłowe: "rób pod siebie"

    Nie chodzi o skojarzenia, no ale jak ktos ma problem ze zrozumieniem calosci,
    to sie czepia wyrwanych z kontekstu slow i zaslania poprawna polszczyzna.
    Teraz juz chyba wiem, czemu cie nie lubia. Po prostu nie umiesz
    merytorycznie rozmawiac.

  • 30. Data: 2010-08-23 14:52:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 14:41:05 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
    > to sie czepia wyrwanych z kontekstu slow i zaslania poprawna polszczyzna.
    > Teraz juz chyba wiem, czemu cie nie lubia. Po prostu nie umiesz

    Tylko pewien rodzaj ludzi - dlatego, że nie "robię pod siebie" ani nie
    "wypoczywam w skórze", podczas gdy oni non stop :-D