    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Łazienka z parą drzwi
    Date: Sun, 28 Aug 2016 15:08:16 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2016 o 09:48 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Dwie łazienki w domu, jedna z nich przylega do sypialni. Zamknąć jej
    > kompletnie dla tej sypialni, raczej nie do przełknięcia. Ale zrobić
    > drugie drzwi od strony sypialni (pierwsze od korytarza)?
    >
    > Ma ktoś, używa? Zaleta wydaje się oczywista, z wad to jak z tymi drugimi
    > drzwiami w praktyce, uciążliwe to czy przydatne?

    Ja mam łazienki (WC, umywalka i prysznic) w dwóch sypialniach. Na tym
    samym pietrze mam jeszcze dwie sypialnie dzieci i jedną ogólnodostępną
    łazienkę w korytarzu (WC, bidet, prysznic z głębokim brodzikiem, umywalka).
    Na parterze oczywiście też jest ogólnodostępna łazienka.
    Nie ma w takim rozwiązaniu żadnego romantyzmu jak tu ktoś poniżej napisał
    (do głowy mi by nie przyszło takie uzasadnienie), jest za to komfort i
    wygoda.
    W kolejnym domu zrobiłbym tak samo.

    Dwie pary drzwi do tej samej łazienki to wg mnie kiepski pomysł.

    TG