  • Data: 2009-12-02 10:31:30
    Temat: Re: Linia zabudowy od osi czy od skrajni?
    Od: sendilkelm <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    QbaB pisze:

    > chodnik+ rów+ inne elementy drogi). Czasem bywa tak że działka
    > wchodzi na drogę (za linie reg.) i wówczas ja musiałem napisac
    > oświadczenie że na żądanie przesune ogrodzenie do linie regulacyjnej.

    Hmmm. Czyli może być tak, że chodnik przed płotem też należy do działki?
    Pytam, bo w szeregowcu upchniętym przy samych blokach mieszka gościu,
    który przed swoim płotem ułożył płyty (ulica jest klasy "tylko dla 4x4")
    i uważa, że ma wyłączność na parkowanie w tym miejscu. No, a wokół bloki
    i krążące jak sępy za miejscem samochody.
    Może to być faktycznie jeszcze jego działka?

    --
    sendilkelm