    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lokalizacja zaworów gazowych.
    Date: Thu, 10 Oct 2013 21:47:18 +0200

    news:l36u9p$stl$3@node1.news.atman.pl...

    > Teraz okazuje się że ten metr dalej jest nieakceptowalny.
    >
    > Tak w zasadzie to chodzi mi o to:
    >
    > http://www.mowimyjak.pl/dom/domowe-sos/jak-podlaczyc
    -kuchenke-gazowa,121_48217.html

    > A konkretnie gdzie i w jakiej normie znajdę to stwierdzenie o
    > odległosci 1m od elastycznego złącza, bo chcę znać dokładny przepis.

    Wykaz obowiązujących norm znajdziesz w Rozporządzeniu Ministra
    Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
    technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
    Wejdź sobie w ISAP http://isap.sejm.gov.pl/search.jsp i wyszukaj
    wszystkie nowelizacje tego rozporzadzenia.

    W to długie pole wpisz sobie frazę z opisu rozporządzenia np. "w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki" i wciśnij
    szukaj.

    Tu masz pierwszą nowelizację przywołującą normy:
    1156
    , ale musisz poszukać kolejnych, bo kolejne nowelizacje zmieniają
    niektre z tych norm z ww pozycji.

    Niestety normy są płatne.