eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
  • Data: 2022-03-09 01:25:06
    Temat: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 8.03.2022 o 13:29, Michał Instapv napisał:

    > Pozdrawiam forumowiczów a co do linka o utrudnianiu życia na fb spoko aczkolwiek w
    zależności kto ma jakie intencje korzystania z portali, chociaż gdy dojedzie już
    totalnie do ograniczenia słowa to bd syf na maxa

    A w dupie mam górę cukru i nową Mysią w księdze twarzy.
    I Tobie też radzę ją mieć tam, gdzie słońce nie dochodzi.
    Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada. Albowiem najlepszym
    miejscem do opowieści dziwnej treści o pompach ciepła
    jest ta newsgrupa. Tylko tu bowiem znajdziesz grupowych
    użyszkodników znających się na pompach i pompkach -
    i nie tylko, ogólnie na wszystkim - nie gorzej niźli
    śp. Expert vel Expierd i Arnold Buzdygan razem wzięci.
    Czego chcieć więcej? No.