eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
  • Data: 2022-03-09 01:43:52
    Temat: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 9 March 2022 at 01:25:10 UTC+1, Collie wrote:
> [...]
    w zależności kto ma jakie intencje korzystania z portali, chociaż gdy dojedzie już
    totalnie do ograniczenia słowa to bd syf na maxa
    > A w dupie mam górę cukru i nową Mysią w księdze twarzy.
    > I Tobie też radzę ją mieć tam, gdzie słońce nie dochodzi.
    > Dobrze radzę, jak Wujek Dobra Rada. Albowiem najlepszym
    > miejscem do opowieści dziwnej treści o pompach ciepła
    > jest ta newsgrupa. Tylko tu bowiem znajdziesz grupowych
    > użyszkodników znających się na pompach i pompkach -
    > i nie tylko, ogólnie na wszystkim - nie gorzej niźli
    > śp. Expert vel Expierd i Arnold Buzdygan razem wzięci.
    > Czego chcieć więcej? No.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    nie mów tak,
    wielu ma zapasy pompek w magazynie i usiłuje wyprzedać
    a rynek się zamknął, bo jest krach gospodarczy, energetyczny
    i potrwa wiele lat

    Najważniejsze, że Brókselka uznała wungiel za zielony

    Wszyscy na wsi skupili po 100 ton wungla i zarobili 100%
    i sa bezpieczeni na 10 lat przed krachem energetycznym

    A miastowych straszono dronami na kopciuchy i węglarki wyrzucili
    a dzisiaj piec kaflowy na wungiel wart 10.000 zł
    podobnie piec kuchenny, kaflowy, bo już kafli się nie produkuje, a te co były,
    zostały rozebrane a kafle wywieziono jako gruz budowlany i Zenki utraciły miliony
    zielonych pieców na zielony wungiel.

    Jest krach,
    a dobrze to już było, a będzie lepiej za 100 lat ( tak mówi mój znajomy)

    Pompki są kompletnie niepraktyczne, bo utraciły serwis., częsci zamienne, czyli
    będzie łatanie i rzeźbienie,
    gdy elektroka pada równo.

    Telewizorów już nikt nie naprawia, ino się je wyrzuca po 3-5 latach

    Pompke szkoda wyrzucić, ale jak za dużo elektroniki na polu, to się musi zardzewieć
    od wilgoci i problem gotowy.