  • Data: 2017-07-21 14:45:36
    Temat: Re: Mały domek - ogrzewanie c.d.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 14:35:25 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > No to jakbyś tą zmywarę odpalał zamiast o 21, to o 22, to już byś na
    > tanim prądzie przynajmniej mył.

    Ja mam tani od 21 do 6 rano.

    > Oczywiście paranoi nie mamy i jak potrzeba, to jedzie też coś na
    > droższym prądzie.

    Zawsze można zmienić na próbę i zobaczyć po połowie roku, jak wychodzi.

    > No pudło niby na dachu właśnie jest. Powiedzmy, że ewentualnie do
    > zaakceptowania. Tylko nie wiem na ile to kosztowo by faktycznie
    > wychodziło i w kwestii komfortu cieplnego. Bo to jest jednak ogrzewanie
    > powietrzne i do tego wiejące od góry.

    Jak już jest i działa to może być najtańsza opcja, a jak i tak ma być
    tam demolka jak rozumiem, to rurki w podłogę wpuścić można i niech sobie
    będą. Jak sprawa się rypnie z tym nadmuchem to sobie przerobisz.

    L.