  • Data: 2017-07-21 22:12:12
    Temat: Re: Mały domek - ogrzewanie c.d.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 15:49:13 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Masz zapowietrzony układ i szumią bąbelki powietrza.

    Mam kupę odpowietrzników, układ pracuje od grudnia zeszłego roku,
    nie za bardzo widzę możliwość zapowietrzenia.
    Polazłem właśnie sprawdzić, mam 6 odpowietrzników. Tam nie ma
    gdzie się schować powietrze.

    > woda w rurach i pompa CO powinny być całkowicie bezgłośne!

    Też się zgadzam z tą tezą.

    > Jak włączę w mojej
    > "kotłowni" pompy obiegowe od DZ, GZ i podłogówki (u mnie to dwie różne są)
    > to panuje błoga cisza :)

    A może jesteś ociupinkę przygłuchy? ;P
    Pompa od DZ i cyrkulacji są bezgłośne. Reszta napitala.

    L.

    L.