  • Data: 2017-07-24 11:08:30
    Temat: Re: Mały domek - ogrzewanie c.d.
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-22 o 17:29, Przyjazny pisze:

    > Nie możesz podprowadzić odnogi instalacji CO?

    Po pierwsze wolałbym zachować pewną niezależność dom<->domek, a po
    drugie, wydaje mi się, że jednak spore straty ciepła by były pomiędzy
    tymi budynkami. Trzeba by rurę w ziemię wsadzić, nie wiem czy udałoby
    się to na tyle dobrze zaizolować... Domek nie ma wspólnych murów z
    głównym budynkiem.

    Poza tym, jak domek ma własne ogrzewanie, to jego mieszkaniec sobie
    ustawia to według tego, jak on chce mieć ciepło i odpowiednio za to w
    razie czego zapłaci. Nie musi się dopasowywać to tego, co mam
    poustawiane w głównym budynku.
    Zresztą, wymagałoby to również prac budowlanych na głównym budynku, a
    temu brakuje jedynie jeszcze tynku, to bycia "zewnętrznie gotowym". Nie
    chciałbym tego niszczyć.

    Pzdr
    --
    /__/_* /