  • Data: 2017-07-21 16:20:28
    Temat: Re: Mały domek - ogrzewanie c.d.
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-21 o 15:46, Adam Sz. pisze:

    > Łot?? Pompki CO i wody w rurach nie slychac w ogóle. Jak szumi to znaczy,
    > że źle odpowietrzone :-)
    >
    > Kżycho - istotne jest zrobienie OZC, bo sama powierzchnia nic nie mówi.
    > 32m2 zbudowane z cegły bez żadnego ocieplenia i z dziurawymi oknami będzie
    > zużywać więcej energii do ogrzania niż chata 200m2 zrobiona według
    > jakichś sensownych standardów :)

    Napisałem, że wyszło ok. 2-3 kW. Zakładam i tak 4, bo nie znam do końca
    idealnie konstrukcji murów, dachu itp. Liczyłem to kiedyś podanym tu
    kalkulatorem.
    Naprawdę nie będę aż tak się nad tym rozwodził ani też znowu rozliczał
    każdego 10 zł zużytego bądź nie. Chodzi raczej o jakieś sensowne
    rozwiązanie, które w ramach eksploatacji będzie spełniało założenia i
    nie wygeneruje jakichś ogromnych rachunków.

    Pzdr
    --
    /__/_* /