    From: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
    Date: Sat, 14 Feb 2009 14:22:29 +0100

    > Owszem,wiem co dla mnie i dla innych dobre.Dobre jest nie spotkać na
    > drodze
    > pijanego albo naćpanego kierowcy.Złe, to spotykanie takich.
    > mirzan

    Nie popieram używania jakichkolwiek używek, ale jakoś nie spotkałem
    agresywnych ludzi po jednym joincie, ale po jednym piwie to już spotkałem. A
    po 4 piwach to juz prawie pewniak, że moze być agresywny.

    Pozatym, widzę po twoich wypowiedziach, że nieodróżniasz ludzi którzy
    zapalili trawkę od ludzi którzy zażywają narkotyki. Urodziłem się w mieście
    gdzie narkomani byli na porządku dziennym i nikogo ich widok nie dziwił, ale
    nigdy z ich powodu znacząco nie ucierpiałem, poza paroma wyłudzeniami
    drobnych pieniędzy. Ja to bym się bardziej bał pijanych, bo to chyba
    najgorszy element.