  • 1. Data: 2012-11-08 09:06:50
    Temat: Re: Materac kieszeniowy multipocket venus M&K FOAM
    Od: t...@m...com

    W dniu środa, 28 listopada 2007 10:35:30 UTC+1 użytkownik koń napisał:
    > Witam,
    > Szukałem na grupach jakiś informacji na temat lepszych,
    > droższych materacy i niestety nic nie znalazłem.
    > Ze względu na moje problemy z kręgosłupem chciałem
    > zaiwestować w dobry materac. Wybrałem Venus Multipocket
    > z firmy M&K FOAM z KOŁA i niestety narazie jestem lekko
    > zawiedziony. Materac za 1800zł podobno mogący uchodzić
    > za rehabilitacyjny powinien mieć lepszą sprężystość punktową,
    > tzn. uginasz w jednym miejscu a 30-50cm dalej materac
    > nie powinien drgnąć.
    > UWAGA: materac jest bardzo miekki i przez to traci cechę
> [...]

    Witam
    Podstawowe pytanie ile ważysz i ile masz wzrostu, ma to wpływ na wybór materaca.
    Materac Venus Multi Pocket jest bardzo wygodnym materacem pod warunkiem że zostanie
    dobrze dobrany do osoby użytkującej. Ten materac występuje w kilku wersjach (1plowy
    h2, 7polowy h2, 1polowy h3, 7polowyh h3, X5 7polowy h3, X5 7polowy h3, X5 7polowy h2,
    X5 1polowy H2, Talalay) które znacznie różnią się twardością. Podstawowy błąd przy
    wyborze materaca kupujemy opis i opinię użytkowników, ale nieniemy czy dany
    użytkownik ma dobrze dobrany materac do wagi i czy leży na odpowiednim stelażu.
    Powinniśmy się udać do profesjonalnych salonów z materacami i po testować materace.
    Jeżeli dwie osoby mają rożne wagi są doskonałe materace które mają dwie twardości
    (Materac Adam i Ewa Elastik, Adam i Ewa Multi, Adam i Ewa kieszonka) Zapraszam do
    naszych salonów do testowania materacy, mamy ponad 50 rożnych modeli na ekspozycji i
    każdy znajdzie odpowiedni materac dla siebie w czym chętni pomożemy. Materace to
    nasza psia! Przez 10lat dobraliśmy materace tysiącom klientów.

    Ul.Janowskiego 11 Warszawa Ursynów
    Ul.Powsińska 20a Warszawa Mokotów
    Ul.Odkryta 44a lok.f Warszawa Tarchomin
    Ul.Warszawska 32a Mińsk Mazowiecki