    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Mon, 26 Oct 2009 15:59:10 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:192f.000000f5.4ae43338@newsgate.onet.pl...

    > Może w jakiś sposób ustosunkujesz się do kradnących przejazdy komunikacją
    > miejską.

    Zaloz watek to sie ustosunkuje.

    > Albo do tych co samochodami służbowymi prywatne sprawy załatwiają.

    Moja zona zalatwia i do tego prywatnie gada przez komorke i oswiece Cie, to
    zadna kradziesz - powiem wiecej, odprowadza nawet jakas tam kwote podatku za
    to uzywanie, zdziwiony?

    > tymi samochodami to kradzież pierwszej wody. Nawet ministerstwo finansów
    > chciało
    > się tym zająć. I zrobić żeby użytkownik proporcjonalnie do VATu się
    > dołożył.

    Dobralo sie juz dawno i nie ma to nic wspolnego z VATem.

    > Od
    > razu rzesza złodziei ryja zaczęła drzeć. Bo fajnie jest coś ukraść. Co
    > kradniesz
    > ze takie postawienie sprawy Ci nie pasuje?

    Czyje dzieci gwalcisz, ze nie pasuje Ci, iz pedofili zamyka sie w
    wiezieniach?