  • Data: 2009-10-26 16:59:42
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hc3r4o$k52$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Poglady kogutka sa tak samo trafne jak poglady kogos innego - po prostu to
    > jego poglad. Byc moze bolesny - coz - ja akceptuje ze tak jest i tyle.

    No ale jaki to poglad?? To pisane brednie i nic wiecej.
    Mowienie komus na drugi dzien po obrobieniu budowy, ze chlopaki zrobili
    kawal dobrej roboty i porownywanie tego do jakiegos kretynskiego dlugopisu
    czy spinacza jest czystej krwi debilizmem a nie jakims racjonalnym pogladem

    > Sprobojcie zrozumiec kogutka - moze jest szefem korporacji i ktos mu
    > wlasnie policzyl ile wynoszą pracownicy ;)

    Z dwojga zlego pracownik generuje jakis zysk i ostatecznie z nich sie zyje.
    Co wygeneruje lump na budowie kradnacy co popadnie?
    Nadal twierdze, ze latwiej rozliczyc pracownika jak reszte swiata.

    Pozdro.. TK