  • Data: 2009-10-27 08:55:21
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak myslalem, ze sie wybielisz.

    > A ja Ci mowie, ze przy Twoich pogladach to nie moze byc prawda.

    Widzę ze się rozczarowałeś. Myślałeś ze według wzorca jaki wyniosłeś z domu
    będzie tego więcej i w innym gatunku. A tu zamiast roweru jest książka. A tak w
    ogóle to o czym jak piszę. To co wymieniłem to nie kradzież. Jak nie wierzysz to
    spytaj swojego ojca. Pewno nie takie rzeczy z fabryki wynosił i jest uczciwy.