eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMicrocar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska › Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska
  • Data: 2023-05-30 01:05:28
    Temat: Re: Microcar - elektryczny samochód z Chin za 8000 zł to jest to czego potrzebuje Polska
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2023 o 00:58, M M pisze:

    > Te 200 w Gdańsku (nie skorzystaliśmy) to tylko raz na jakiś czas, a przemieszczanie
    się po wsi jest regularnie (dom -> szkoła -> praca i z powrotem, czasem po drodze
    jakieś zakupy, trasa na tyle krótka że spalinowy zdąży się nagrzać pod koniec jazdy).
    > Melex dość ciężki, to prawda - do czasu zajeżdżenia aku ołowiowych może LiFePO4
    trochę potanieją to się zmodernizuje, będzie lżejszy i zasięg wzrośnie. No i można
    dołożyć panel PV na dachu, wolno ale zawsze trochę w słoneczny dzień podładuje. Brak
    skomplikowanej i trudno naprawialnej elektroniki.

    Przelicz koszt akumulatorów/VS/stary VW Polo/prawie złom 1100 Diesel za
    2kzł spalanie 4l/100km z dachem (pseudonim "lodówka") na takie podwózki
    :) Brak elektroniki w ogóle :)

    ( przykład
    https://www.olx.pl/d/oferta/oszczedna-doskonaly-na-m
    iasto-vw-polo-1-4-tdi-CID5-IDUIB4i.html)
    ale nie o tym modelu pisałem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>