    From: "zapinio" <i...@z...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mieszkanie - remont spoledzielni - co moga?
    Date: Sat, 5 Mar 2011 15:33:58 +0100

    Proponowałbym się tak nie podniecać.
    I nie wchodzić w konflikt na dzień dobry.
    Jeżeli jest konieczność wymiany rur c.o. (w przypadku bloku z lat 50-tych
    jest tak z całą pewnością) to raczej należy się cieszyć, że będzie to
    robione.
    Perforowane rury w ścianie to nie jest duża frajda.
    Nie jest też tak ,że jak powiesz nie to nic nie mogą zrobić. To są
    instalacje budynkowe , a nie mieszkaniowe i masz obowiązek udostępnić
    mieszkanie.
    Przed żadnym sądem nie wygrasz.
    Też to ostatnio przerabiałem, ale u mnie sytuacja o tyle prostsza, ze
    właściciele lokali sami decydują co nalezy robić.
    Lokatorzy (miejscy) nie mają nic do gadania. Muszą udostępnić lokal i
    koniec.
    Zresztą i tak długo już nie pomieszkają , bo kamienica wraca do prywatnych
    właścicieli.