  • Data: 2011-06-05 08:55:37
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:isffq2$l55$1@news.onet.pl...

    > Ja w swoim solarze ...

    Żebym nie był nieopatrznie zaliczony do inwestorów - marzycieli ;)
    zaznaczam, że to: http://dzikijunak.org/gallery/solary jest mój "solar" ;).

    Takla instalacja pozwala trzeźwo spojrzeć na sprawę bez wydania
    niemożliwych do zwrotu kilku tysięcy... Ale też kosztuje. Moja
    prowizora NIE ZWRÓCI się w tym roku. A wszytko zrobiłem
    sam z dziadostwa. Niestety złom, śrubki, sklejka, farby, szkło,
    instalacja, też kosztują i nawet to będzie się zwracać 1,5 roku!

    --
    Yozwig