    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 14 Aug 2019 08:39:48 -0700 (PDT)
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <5d52be85$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5d53d032$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 11:11:16 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    własnie tym "ogółem narodu" i jak najbardziej demokratycznie mogą proponować swoje
    rozwiązania.

    > Ilu jest tych praktykujących, a ochrzczonych? Ilu Katolików sprzeciwia
    > się z tym co nakazują hierarchowie kościoła?

    a co za różnica, segreguj se po swojemu a potem znajdź wiekszą społecznie grupę.

    > Mam kolegę, który jest zagorzałym Katolikiem. Życie mu się tak
    > poukładało, że związał się z kobietą po rozwodzie.
    >
    > Zapytałem go kiedyś: jak to jest, że Ty, taki zagorzały Katolik, tak na
    > "kocią łapę"...
    >
    > Odpowiedział: "i to mnie właśnie boli". Niestety takich rodzin znam
    > wiele. Zarówno wśród znajomych jak i wśród rodziny.
    >
    > Wg mnie KK już dawno powinien być zreformowany.

    ale to wina kosciola ze on zyje na kocią łapę?

    Nie twierdzę, że
    > powinien zalegalizować rozwody na życzenie, ale przy pewnych,
    > szczególnych sytuacjach powinien udzielać rozwodów.

    przecież to własnie robi (tylko nazywa to inaczej)

    > Jakoś tego nie zauważam,

    te wszystkie cipkomaryjki, szydera z procesji itd? Nie zauwazasz? To mało w tobie
    obiektywizmu.

    > Ideologią to może się charakteryzować wiara, kościół, ale nie odmienność
    > płciowa.

    ale przestan, zajrzyj do słownika, zbiór poglądów to wlasnie ideologia. Oni mają
    pogląd ze istnieje 52 płcie, a ja ze to bzdura.

    > Jak sobie wyobrażasz, że
    > ktoś, kto jest heteroseksualny, nagle pod wpływem "ideologii" LGBT staje
    > się homoseksualny?

    w prosty sposób: osoba mocno zseksualizowana gdy ma kłopoty, jakies depresje itp
    mysli sobie: a moze jestem gejem. I włazi w to, jesli po stronie lgbt znajdzie jakąś
    akceptacje to moze pomyslec "jestem gejem bo mi tu dobrze".

    > Przecież to jest totalna bzdura i bzdurą jest nazywanie LGBT ideologią.
    >
    > Ja się pytam: co taki dzieciak może wiedzieć czym jest lub czym nie jest
    > homoseksualizm czy transseksualizm? Co w ogóle może wiedzieć o życiu?

    po lekcjach w przedszkolu. Tylko nie pisz ze takich lekcji nie ma. Owszem w polsce
    nie ma, na swiatłym zachodzie są. A cała sprawa jest o to aby u nas nadal nie było.
    Bo są szkodliwe.

    > To, że opozycja stara się wykorzystać ruch LGBT przeciwko władzy to inna
    > sprawa i dlatego uważam, że rząd powinien milczeć i nie dać się
    > prowokować. Reakcją rządu powinno być tylko wysłanie policji z pałkami
    > aby pilnowali manifestacji żeby im się nie stała krzywda, a w razie
    > awantury dopierdolić kontrmanifestującym.
    >
    > Zapraszaniem dzieciaków biorących udział w rozróbach jako
    > kontrmanifestacja do TV i traktowanie ich jako wielkich bohaterów, po
    > prostu "strzelają sobie w stopy". W ten sposób nakręcają spiralę
    > nienawiści i agresji.

    być może, i być moze jest to element kampanii wyborczej

    > Było, minęło. Po co się oglądać cały czas wstecz i rozdrapywać rany?

    Jesli współpracownicy okupanta dalej mają wpływy to niekoniecznie jest zgodne z
    naszym interesem narodowym.

    > Oczywiście jeżeli ktoś wprowadzi do szkoły podręczniki w których ktoś
    > napisze, że homoseksualizm jest lepszy od heteroseksualizmu to masz
    > prawo się przed tym bronić. Ale póki co nie ma takich podręczników,
    > pomimo, że wielu "bereciarzy" uważa, że takowe są.

    własnie sie bronimy aby to sie nie stało

    > Fanatyczni Katolicy tak mówią.

    a to se z nimi gadaj, mnie w to nie mieszaj. Ale zasadniczo tak: jesli sie pozwoli
    seksedukowac dzieci z elementami promocji lgbt to owszem, przybędzie osób z
    zaburzeniami.
    ego niż dobrego.

    nic wspolnego z zachwianą naturą tylko ordynarnym atakiem na normalne spoleczenstwo.

    a proszę https://www.youtube.com/watch?v=sR4uyMjUnDI

    > Zabrońmy więc jeszcze kalekom zawierania małżeństw.

    nam małżenstwo oboje na wózkach mających zdrowe dziecko (zrobili je bedac juz
    kalekami).

    chcą bo stały partner to nie to co lubią najbardziej? Co do dziedziczenia - znów
    atrybut małżenski, jako wsparcie panstwa dla poswiecających się rodzinie.

    > Ale umowy i pełnomocnictwa nie mają takiej mocy prawnej jak związek.
    > Poza tym umowy i pełnomocnictwa muszą być spisywane dla każdej
    > instytucji indywidualnie i nie zawsze są honorowane.

    oj sie chyba mylisz.

    > Ale statystycznie wiele dzieci nie ma ojca lub/i matki - bo się
    > rozwiedli, bo któreś z rodziców lub obydwoje zmarło, bo oddali do domu
    > dziecka.
    >
    > Uważasz, że lepszym rozwiązaniem jest aby dziecko wychowywało się w domu
    > dziecka, zamiast przy dwóch matkach czy dwóch ojcach?

    uwazam ze najlepiej gdyby dziecko mialo ojca i matkę. Tylko tyle.

    b.