  • Data: 2010-10-15 18:35:47
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:i99vnd$9g5$1@news.onet.pl...

    > przemrożona. Gdybym na szczytach miał beton to sytuacja oczywiście byłaby
    > inna, ale w przypadku B/K nie jest źle.

    No tak, zawsze mówię, że zamiast mojego TFUUU Porothermu teraz bym użył
    tylko i wyłącznie betonu komórkowego.
    Natomiast pod parapety najlżejszy Ytong, a co mam? mam beton - wyrównali mi
    otwory okienne do wysokości robiąc szalunki :-)
    Ja teraz przestrzegam przed porothermem czy silcą. Oba materiały nie
    tolerują fuszerek i jeszcze przez porotherm wieje przez pionowe zamki.
    Jak brakuje nośności ściany to walnąć słup z żelbetu, zawsze to lepsze niż
    cała ściana z ceramiki na poziomą spoinę.
    Przez porotherm i silcę to jeszcze wieje w samym murze i wieje z gniazdek.
    Porażka.