  • 1. Data: 2010-10-14 11:54:59
    Temat: Moja budowa
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    Zatruwam już od pewnego czasu Was pytaniami , więc pochwalę się
    budowanym dla mnie domkiem :)

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?167702-Mad
    zia-Zbyszka-i-Karoliny-%29

    Ostatnie zdjęcia były robione w poprzednią sobotę. Wczoraj byłem na
    budowie i był już niemalże kompletny dach:)

    Niestety brak aparatu. Dziś jadę zobaczyć ponownie budowę , ale znów
    brak aparatu , ale w sobotę wezmę aparat.

    Budowa idzie bardzo szybko i bez problemów.

    Już nie mogę się doczekać naszego domku , a mamy odbiór domu dopiero
    na koniec maja :(

    Choć i tak na razie nie mamy funduszy , bo czeka nas jeszcze sprzedaż
    mieszkania ...

  • 2. Data: 2010-10-14 13:07:00
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 14.10.2010 13:54, /// Kaszpir /// pisze:
> [...]
    > na koniec maja :(
    >
    > Choć i tak na razie nie mamy funduszy , bo czeka nas jeszcze sprzedaż

    Pokazałeś zdjęcia... to się zaraz zacznie..
    Kiki do tablicy - szczyty!
    :)

    Powodzenia w dalszej budowie!

  • 3. Data: 2010-10-14 14:10:28
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pokazałeś zdjęcia... to się zaraz zacznie..
    > Kiki do tablicy - szczyty!

    No tak, szczyty do poprawki - za wysoko wymurowane :)

    b.

  • 4. Data: 2010-10-14 15:39:44
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > Pokazałeś zdjęcia... to się zaraz zacznie..
    > Kiki do tablicy - szczyty!

    Wczoraj byłem na budowie i połowa domu miała już dachówkę. Dziś pojechalem i
    kończą kładzenie dachówki.
    Dachówka ceramiczna Nelskamp Nibra. (tak zapamiętałem z palety dachówek).

    Idzie im szybko także ze względu na duży własny park maszynowy.

    Co tydzień jeżdze i robie zdjęcia i patrzę jak rośnie domek :)

  • 5. Data: 2010-10-14 20:34:22
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-10-2010 o 16:10:28 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > No tak, szczyty do poprawki - za wysoko wymurowane :)
    No tak z 10-15cm trzeba skuć żeby tam włożyć wełnę mineralną
    i ocieplić styropianem z OBU stron te ściany szczytowe.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2010-10-14 20:38:09
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rafał" <r...@o...pl> wrote in message
    > Pokazałeś zdjęcia... to się zaraz zacznie..
    > Kiki do tablicy - szczyty!

    No właśnie to zobaczyłem teraz. Znowu to samo, znowu te fuszerki.

    HEJ właściciel. Obetnij ścianę szczytową o 20cm.

  • 7. Data: 2010-10-14 20:39:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

    Odpiłuj te kilkadziesiąt metrów ściany szczytowej i przyklej od góry
    styropian. Po drugie 1 krokwię masz za blisko komina.

  • 8. Data: 2010-10-14 20:46:48
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > No tak, szczyty do poprawki - za wysoko wymurowane :)

    On teraz tego nie zrobi :-) Zleje, jak większość tylko w zimie bedzie płakał
    :-) Niech pamięta żeby w zimie często dotykać ścian szczytowych i narożników
    domu. Będzie wspaniale zimno :-)
    To trzeba naprawić przed dachówką żeby jeszcze zaciągnąć siatką i klejem
    wystający styropian.

  • 9. Data: 2010-10-14 20:53:42
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote in message

    Jak już odetniesz te trzy szczyty to tam masz płatwie te "wyższe murłaty".
    Ściany szczytowe odpiłuj aż do płatwii. One raczej powinny być podparte ale
    nie utwierdzone w murze, bo przcując bedą robić pęknięcia tynku.
    Jak odetniesz te 20cm to tych płatwi niczym nie blokuj od góry. dat tam
    wartstwę ocieplenia z góry żeby miało to w czym luźno pracować.
    To tyle.
    Jeszcze będzie jazda z ociepleniem murłaty i ściany kolankowej żeby nie
    ciągnęła zimna. Trzeba było to zrobić zanim zaczęli kłaść dachówki jak
    wszystko było otwarte.

  • 10. Data: 2010-10-15 06:32:48
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > domu. Będzie wspaniale zimno :-)
    > To trzeba naprawić przed dachówką żeby jeszcze zaciągnąć siatką i klejem

    Nie naprawię bo ... jak pisałem w poprzednim poście na dachu jest już
    dachówka i dach jest już zapewne skończony :(

    Poddasze będzie nie użytkowe (to znaczy będzie służyło jako magazyn)
    (nie będzie zamieszkałe). Poddasze nie będzie ocieplone , tak samo jak
    dach. Ocieplony będzie strop (sufit) wełną (20cm).

    Zapewne w przyszłości jeśli będę robił poddasze użytkowe rozumię że
    będzie to poprawić :(