  • 1. Data: 2010-10-14 12:19:11
    Temat: Studnia co polecicie - lubuskie
    Od: Rajzgora <r...@g...com>

    Panowie poradzcie jakas firme, czy dobrego fachowca ktory wykopie mi
    studnie. Chodzi o jakas sprawdzona firme co kasuje za wykonanie studni
    a nie suche odwierty, oczywiscie w jakiejs rozsadnej cenie, ale nie
    musi byc tania. Mialem jedna firme kreca recznie, nakrecili sie
    chlopaki na kilkanascie metrow i dalej nie chca nie maja warunkow.
    Woda wedlug radiestety ma byc. Chodzi o Racule kolo Z.Gory.

  • 2. Data: 2010-10-14 14:02:18
    Temat: Re: Studnia co polecicie - lubuskie
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Rajzgora napisał:
> [...]
    > chlopaki na kilkanascie metrow i dalej nie chca nie maja warunkow.
    > Woda wedlug radiestety ma byc. Chodzi o Racule kolo Z.Gory.

    może zmień radiestetę ?

    pzdr
    rafał

  • 3. Data: 2010-10-14 16:10:17
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 14:19, Rajzgora pisze:

    > Woda wedlug radiestety ma byc. Chodzi o Racule kolo Z.Gory.

    Wyrzuć radiestetę, weź studniarza.

    M.

  • 4. Data: 2010-10-14 18:59:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr wrote:

    > może zmień radiestetę ?

    albo umów sie z nim że za każdy suchy odwiert płaci on :)

  • 5. Data: 2010-10-14 20:59:17
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Wyrzuć radiestetę, weź studniarza.

    Jak ja robiłem swoją, to rozmawiałem z kilkoma studniarzami. Każdy
    opowiadał dziesiątki historii o ich "skuteczności".
    Adam

  • 6. Data: 2010-10-15 08:22:35
    Od: Rajzgora <r...@g...com>

    On 14 Paź, 22:59, "adam" <a...@g...pl> wrote:

    > Jak ja robiłem swoją, to rozmawiałem z kilkoma studniarzami. Każdy
    > opowiadał dziesiątki historii o ich "skuteczności".
    > Adam

    Dokladnie, kazdy inne bajki opowiada i inne wkrety.
    A ja potrzebuje konkreta co podjedzie wywierci sprzetem a nie recznie
    i da wode, bo napewno jest sasiedzi obok maja a cieki ida przez
    wszystkie dzialki, tzreba trafic.

  • 7. Data: 2010-10-15 10:37:53
    Od: "MUA" <a...@o...eu>

    szukaj studniarza co potrafi czytac mapki geologiczne. Bo wiesz ... kazdy Ci
    znajdzie wode. tylko jeden na 20 metrach a inny na 50 w tym samym miejscu ;)
    Ty i tak nie bedziesz wiedzial na jakiej glebkosci byla woda a zaplacisz za 50m
    bo taka dziure ci wykopal.
    U znajomych wlasnie tak jest ze studniarz geolog kopie studnie na 20-30m a Pani z
    umiejetnosciami radiestety zawsze powyzej 40m
    Geolog potrafi to uzasadnic wiedza i mapkami a Pani "wyzszymi" zdolnosciami ;)

  • 8. Data: 2010-10-15 16:21:26
    Od: mal <m...@g...com>

    On 14 Paź, 14:19, Rajzgora <r...@g...com> wrote:
    > Panowie poradzcie jakas firme, czy dobrego fachowca ktory wykopie mi
    > studnie.... Chodzi o Racule kolo Z.Gory.

    Mogę poradzić tak:

    Idź do wydziału ochrony środowiska w urzędzie miasta Zielona Góra - o
    ile ZG
    jest miastem na prawach powiatu. To musisz sprawdzić. W każdym razie
    powinieneś złożyć wizytę geologowi powiatowemu właściwemu dla terenu,
    na którym masz działkę. Tam na pewno doradzą Ci, także doskonale
    orientują się kto wierci studnie i za ile.

  • 9. Data: 2010-10-15 16:25:27
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "Rajzgora" napisał:

> [...]
    > A ja potrzebuje konkreta co podjedzie wywierci sprzetem a nie recznie
    > i da wode, bo napewno jest sasiedzi obok maja a cieki ida przez

    studnie powierzchniowe się kopie ręcznie bo pewnie taniej, głębinowe robi
    się sprzętem, bo ręcznie się nie da, tak czy saik jak bedziesz dalej słuchał
    bajek zamiast ustalić co i jak chcesz zrobić to w końcu będziesz tą studnie
    kopał sam:O)

  • 10. Data: 2010-10-15 16:25:47
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "Rajzgora" napisal:
> [...]
    > chlopaki na kilkanascie metrow i dalej nie chca nie maja warunkow.
    > Woda wedlug radiestety ma byc. Chodzi o Racule kolo Z.Gory.

    ludzie, woda jest fszedzie, nawet na pustyni, to kwestia glebokosci!:O)
    ja nie ma na kilku metrach to niech kopia glebiej, na 15-20 metruf:O)