  • 1. Data: 2010-10-14 15:00:37
    Temat: Przylacze gazu i GWC
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    Witam!

    Skladam wniosek o przylacze gazu. Projekt i wykonanie jest po stronie
    gazowni i zastanawiam sie czy moge poprosic ekipe kopiaca row pod
    gazrurke, zeby wykopali row pol metra glebszy i najpierw wlozyli do
    niego rure GWC? Pomiajajc koszty - nie musialbym orac dwa razy podworka
    a to bedzie ponad 30m.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-10-14 18:21:08
    Temat: Re: Przylacze gazu i GWC
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 14 Paź, 17:00, "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
    <r...@p...com.pl> wrote:
> [...]
    > gazrurke, zeby wykopali row pol metra glebszy i najpierw wlozyli do
    > niego rure GWC? Pomiajajc koszty - nie musialbym orac dwa razy podworka

    pirwsza rzecz to gazownia bedzie chciala zrobic skrzynke w lini
    ogrodzenie
    druga rzecz podlaczenie do budynku bedzie twoja insestycja i bedziesz
    mogl wkopac rurke do GWC.

  • 3. Data: 2010-10-14 21:17:58
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 14.10.2010 20:21, Kudlaty pisze:

    > pirwsza rzecz to gazownia bedzie chciala zrobic skrzynke w lini
    > ogrodzenie
    > druga rzecz podlaczenie do budynku bedzie twoja insestycja i bedziesz
    > mogl wkopac rurke do GWC.

    No wlasnie chyba nie ... na jednej dzialce stoja dwa domy. Pierwszy ma
    gaz dociagniety przez gazowanie do sciany. Ciagniemy gaz do drugiego i
    place za to 1600 zl + 56 zl za kazdy metr powyzej 20 metrow od
    gazociagu. Wychodzi, ze bedzie ok, 30m. I w tych 30m (no, powiedzmy, ze
    25, bo przy plocie bym wyciagnal rure gwc na zewnatrz) chce ulozyc rure
    gwc razem z gazem. Druga nitka bedzie pod nowobudowana przybudowka (ok.
    24m2)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2010-10-14 21:18:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    <r...@p...com.pl> wrote:
> [...]
    > gazrurke, zeby wykopali row pol metra glebszy i najpierw wlozyli do
    > niego rure GWC? Pomiajajc koszty - nie musialbym orac dwa razy podworka

    Nie wiem czy sie zgodza, moga sie obawiac co ty tam w tej rurce
    bedziesz puszczal ;-) No i rurka na polmetrowej warstwie
    niezageszczonego gruntu moze jakostam nierownomiernie osiasc. To
    zapewne rurka PE wiec odporna na takie bajery ale watpie, ze chlopaki
    na takie cos pojda - to w koncu gaz :)

    30mb to Ci minikoparkowy wykopie i zakopie w 2h, nie demolujac za
    bardzo niczego. Zaplacisz 200 pln z dojazdem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2010-10-14 21:22:06
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 14.10.2010 23:18, Adam Szendzielorz pisze:

> [...]
    >
    > 30mb to Ci minikoparkowy wykopie i zakopie w 2h, nie demolujac za
    > bardzo niczego. Zaplacisz 200 pln z dojazdem :)

    Plus koszty utwardzania podjazdu, bo u mnie wszystkie media musza isc w
    "drodze" :( Kombinuje jak tylko sie da, zeby kopac jak najmniejsza ilosc
    razy (prad, woda, gaz, gwc .. ). Ale zakladam, ze moze sie nie udac -
    wtedy trudno ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2010-10-15 07:46:16
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > gazrurke, zeby wykopali row pol metra glebszy i najpierw wlozyli do niego
    > rure GWC? Pomiajajc koszty - nie musialbym orac dwa razy podworka a to

    a co ty komorę gazową chcesz sobie zafundować od razu?;-)

    --=olo=--

  • 7. Data: 2010-10-15 09:13:00
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Paź, 23:22, "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
    <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    > "drodze" :( Kombinuje jak tylko sie da, zeby kopac jak najmniejsza ilosc
    > razy (prad, woda, gaz, gwc .. ). Ale zakladam, ze moze sie nie udac -

    Hm, no media. Ale nie masz ogrodka ? Musi to isc tamta droga ? :) Nie
    masz 30mb wolnej przestrzeni w ogrodzie ?
    GWC i wszelkie inne kolektory umieszczone w ziemi nie powinny byc od
    gory w zaden sposob zabudowywane (betonem, kostka, asfaltem etc), bo
    grunt sie bedzie wolniej regenerowal (regeneruje sie przede wszystkim
    dzieki wnikajacej wodzie z opadow).

    Efektownie mozesz wykorzystac te 2kW z GWC, co przy Twoich 30mb daje
    az 66W / mb. Tyle raczej rurowiec (bo o takim myslisz??) niestety nie
    uzyska, a jezeli mialby uzyskac - to zamrozi Ci ta rurke z gazem ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-10-15 12:59:13
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 15.10.2010 11:13, Adam Szendzielorz pisze:

    > Hm, no media. Ale nie masz ogrodka ? Musi to isc tamta droga ? :) Nie
    > masz 30mb wolnej przestrzeni w ogrodzie ?

    Taka malutka dzialeczka. A rozkopywac calej nie chce, bo - jak juz
    mowilem - pozniejsze koszty utwardzania...

> [...]
    > gory w zaden sposob zabudowywane (betonem, kostka, asfaltem etc), bo
    > grunt sie bedzie wolniej regenerowal (regeneruje sie przede wszystkim

    Zakladam, ze lepsze to niz nic. Szczegolnie jak ma kosztowac niewiele to
    nie bede marudzil.

    No i okazalo sie, ze jednak gaz ciagna tylko do granicy, wiec 1600 zl +
    we wlasnym zakresie 30metrow pod dom + projekt i oczywiscie + instalacja
    w domu.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 9. Data: 2010-10-16 05:57:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:i99j9h$gh7$1@inews.gazeta.pl...
    > Taka malutka dzialeczka. A rozkopywac calej nie chce, bo - jak juz
    > mowilem - pozniejsze koszty utwardzania...

    O jakich kosztach utwardzenia piszesz przy wykopaniu 30metrów rowu na
    trawniku?
    Kopiesz, zasypujesz ubijasz, siejesz trawke tudziez inne zielsko i po
    sprawie.

  • 10. Data: 2010-10-16 08:13:06
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:i97s4h$92a$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > place za to 1600 zl + 56 zl za kazdy metr powyzej 20 metrow od
    > gazociagu. Wychodzi, ze bedzie ok, 30m. I w tych 30m (no, powiedzmy, ze

    Skoro już znasz cenę to wiesz jaka ekipa będzie to robiła. Zapytaj kierownika czy ci
    to zrobią i tyle.