  • 1. Data: 2010-10-14 10:26:37
    Temat: Panele - jaką firmę polecacie?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Jestem na etapie zakupu paneli.
    Myślałem nad wyborem jednego z produktów Krono Original (AC4) - ok.
    50-60 zł./m2.
    Co myślicie o tej firmie?
    Czy należy też zwrócić uwagę na mechanizm łączenia paneli?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-10-14 11:15:49
    Temat: Re: Panele - jaką firmę polecacie?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł./m2.
    > Co myślicie o tej firmie?
    > Czy należy też zwrócić uwagę na mechanizm łączenia paneli?

    ja nie polecam żadnych paneli (sam mam AC4)

    ale jak już chcesz koniecznie to weź jedną klepkę, trochę piasku pod buta i
    zobacz jak szybko się porysują. z doświadczenia wiem że klasa AC nie ma tu
    nic do rzeczy i bywają panele AC3 które zachowują się zupełnie przyzwoicie

    Piotr

  • 3. Data: 2010-10-14 11:17:50
    Od: biafra <a...@g...pl>

    W dniu 14.10.2010 12:26, krzysiek pisze:
> [...]
    > 50-60 zł./m2.
    > Co myślicie o tej firmie?
    > Czy należy też zwrócić uwagę na mechanizm łączenia paneli?

    Balterio

    --
    Biafra

  • 4. Data: 2010-10-14 11:19:22
    Od: "P" <d...@g...pl>

    U mnie zastosowałem 2 rodzaje produktów marketowych:
    a) OBI-panele za 66 zł
    b) Casto-panele za 25zł
    Trudno dostrzec różnice między nimi (poza kolorystyką i deseniem
    oczywiście).

    Natomiast muszę Cię przestrzec przed "zbyt solidnym" lub zbyt gorliwym
    dobijaniem łączonych na click paneli.
    Grozi to przy zmianie sezonu powstawaniem lekkich uwypukleń nałączeniach a
    nwet odpryśnięciem warstwy wierzchcniej.
    Widziałem juz nieraz taki efekt.
    A znów zbyt słabe złączenie 2 paneli powoduje powstawanie szczelin....

  • 5. Data: 2010-10-14 11:38:52
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-10-14 13:15, PH pisze:
    > Użytkownik "krzysiek"<a...@m...net> napisał w wiadomości

    > ja nie polecam żadnych paneli (sam mam AC4)

    no ale co zamiast paneli biorąc pod uwagę że w domu przebywa labrador i
    aktualna podłoga to deski na legarach (których nie chcę usuwać - nie
    chcę robić wylewek).
    Widziałem jak się deski szybko rysują zwykłym kluczem do samochodu więc
    dziękuję bardzo. Chyba wolę jednak za jakiś czas panele powymieniać.

  • 6. Data: 2010-10-14 12:40:40
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > Widziałem jak się deski szybko rysują zwykłym kluczem do samochodu więc
    > dziękuję bardzo. Chyba wolę jednak za jakiś czas panele powymieniać.

    ściągasz dechy, kręcisz OSB, szlifujesz lakier a na to kafle.
    masz ciepłą i odporną podłogę :)

    a z dwojga złego wolę mieć porysowaną deskę niż porysowanego panela.
    porysowana deska wygląda "szlachetniej"

    a po trzecie to jakieś gówniane lakiery teraz robią :-(( dawniej parkiet był
    i byłi był. teraz po 3 dniach zauważyłem rysy w pokojach dzieci od
    plastukowych miękkich zabawek :-((

    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2010-10-14 13:53:42
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Paź, 13:38, krzysiek <a...@m...net> wrote:

    > no ale co zamiast paneli biorąc pod uwagę że w domu przebywa labrador i
    > aktualna podłoga to deski na legarach (których nie chcę usuwać - nie
    > chcę robić wylewek).

    Dobre panele. AC4 lub AC5. Zainteresuj sie tym sprzedawca:

    &order=d&change_view=1

    Sprzedaje panele KRONOTEX (sprowadza z niemiec - to siostrzana firma
    kronopolu - a dokladniej to bodaj krono swiss jest ich "matka" (czy
    tam ojcem) ;-) W bardzo dobrych cenach. Za 30-40 pln / m2 masz panele
    z v-fuga, nawet do 12mm grubosci i nawet AC5 :) Takich nawet w
    marketach u nas nie kupisz, a w salonach firmowych, czy lepszych
    sklepach z panelami zaplacisz 2-3 x tyle.

    Sam mam psa (owczarek niemiecki) i po 10 miesiacach biegania i darcia
    pazurow na panelach kronopolu AC4 nie widze zadnej najmniejszej ryski.
    Zreszta nie wiem jak moglaby sie pojawic - nawet darcie ostrym
    srubokretem po tych panelach nie zostawia na nich sladu. Miekka deska
    mialaby po takim zabiegu rysy glebokosci 1-2mm :) Pewnie zejda sie
    teraz do watku milosnicy prawdziwego drewna i przeciwnicy imitacji, a
    ja uwazam, ze panele sa zdecydowanie najlepszymi podlogami
    "drewnianymi" jakie mozna w domu miec -> warunek to oczywiscie min.
    8mm (najlepiej 10, 12), AC4 lub AC5 i *porzadny* podklad (ja uzywam
    pianomatu za 8 pln / m2). Drewniany parkiet kojarzy mi sie z PRLem - u
    nas *kazdy* w mieszkaniu taki mial i 80% nadal ma bo lezy na nim
    podklad + panele albo roznego rodzaju dywany, czy wykladziny ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-10-14 13:54:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

  • 9. Data: 2010-10-14 14:02:07
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
> [...]

    >nas *kazdy* w mieszkaniu taki mial i 80% nadal ma bo lezy na nim
    >podklad + panele albo roznego rodzaju dywany, czy wykladziny ;-)

    Teraz się Tobie oberwie;))

    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-10-14 14:07:51
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Paź, 16:02, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    bb.googlegroups.com...

    > Teraz się Tobie oberwie;))

    Tez to przewiduje ;-) Mam tylko nadzieje, ze z jakimis sensownymi
    argumentami :) Bo prawda taka, ze panele sa trwalsze, prostsze w
    montazu, prostsze w demontazu (jak sie nam zachce innej podlogi),
    doskonale imituja drewno (szczegolnie nowe modele z v-fugami). Jak
    ktos ma jakies watpliwosci to niech idzie do porzadnego sklepu i
    dotknie i zobaczy na wlasne oczy panele QUICK-STEP. Kazdy drewniany
    parkiet sie przy nich CHOWA - pod wzgledem estetyki i trwalosci :-)
    Tyle, ze kosztuja 110 pln / m2 :) Ale jak one wygladaja mmmmmmniam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.