  • 1. Data: 2010-10-13 17:34:44
    Temat: raport z budowy :-)
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Wybudowałem fundament :-)
    Zapraszam do obejrzenia filmiku przedstawiającego moje zmagania z
    rzeczywistością budowlaną:
    http://www.youtube.com/watch?v=2F4XX_aOXis

    Takie dodatkowe info: budowa realizowana systemem gospodarczym , fundament o
    powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł. Działalnosc na budowie
    trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie 300tysięcy fotek. :-)

    Ciąg dalszy nastąpi :)

    b.

  • 2. Data: 2010-10-13 18:08:31
    Temat: Re: raport z budowy :-)
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Wybudowałem fundament :-)

    Hej. filmik ci powiem konkretny :) bardzo pomysłowo zrobiony i
    chyba jakiś automat do fotkowania ustawiłeś hehe.
    A swoja drogą fajnie wyglądało jak koleś wywijał tą małą
    koparką . :)
    świetna dokumentacja :)
    pozdrówka

  • 3. Data: 2010-10-13 18:10:16
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

  • 4. Data: 2010-10-13 18:17:47
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

> [...]
    > o powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł. Działalnosc na budowie
    > trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie 300tysięcy fotek. :-)

    U sąsiadów zaontowałeś kamerę/aparat. Najlepiej z podgladem on-line. No
    piekna sprawa :) Kontrola podstawą zaufania :) "Panie Kaziu czy ten pana
    pracownik w niebieskiej bluzie to za długo w tych krzakch to nie znika :) "

  • 5. Data: 2010-10-13 18:25:43
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Filmik super :)

    Pochwal się jakim aparatem, gdzie i jak ustawionym ?

    A pytania co do samej budowy...

    Grunt taki marny, że cały musiałeś wymienić na
    świeży piaseczek ? Nie widziałem zagęszczarki ?
    Zagęściliscie to jakoś porządnie ? Bo tyle ton
    piachu wrzuconego w dół pewnie bedzie miało tendencje
    do osiadania.

    No i z tą folią którą przykryłeś fundament...
    ... najpierw przykrywasz... potem odkrywasz ... ;)

    Ale relacja świetna - widać kto gdzie stał... kto
    taczką powoził i takie tam ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 6. Data: 2010-10-13 18:27:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
> [...]
    > fundament o powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł.
    > Działalnosc na budowie trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie

    fajna brygada... zdemolowali ci cały teren robiąc głupi fundament, masakra.

    wiesz ile cie bedzie kosztowała rekultywacja ogrodu?

    zawsze sie zastanawiam czemu podczas budowy domu ludzie pozwalaja sobie
    zrobić totalny burdel z całej działki.
    wszytsko jest zryte koparkami i zasypane śmieciami.

    tak swoją drogą to po co robiłes wymianę gruntu wewnątrz fundamentów?, czy
    nie wsyatrczyło tylko wywalić naruszony grunt i zasypać piaskiem

  • 7. Data: 2010-10-13 18:28:25
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    A nie... jest zagęszczareczka ;) ... ślepy byłem ;)

    No ale pozostaje sprawa folii na styropianie ;)

  • 8. Data: 2010-10-13 18:32:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aleksander wrote:
> [...]
    >
    > A pytania co do samej budowy...
    >
    > Grunt taki marny, że cały musiałeś wymienić na
    > świeży piaseczek ? Nie widziałem zagęszczarki ?

    imho bez sensu

  • 9. Data: 2010-10-13 19:05:17
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:

    > Ciąg dalszy nastąpi :)

    Tak swoją ścieżką, jak zrobiłeś aż taką rozwałkę, to coś podejrzanie
    tanio Cię to wyszło :-))).

    Ale fimik fajny :-))).

  • 10. Data: 2010-10-13 19:07:43
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Wybudowałem fundament :-)
    > Zapraszam do obejrzenia filmiku przedstawiającego moje zmagania z
    > rzeczywistością budowlaną:

    Piękny filmik i świetny pomysł na dokumentację :-)

    A swoją drogą, oglądając miałem powazne wątpliwości, czy ta niebieska
    koparka aby nie ma zostac wewnątrz domu na wieki. Jak się zaczęła wkopywać w
    głąb, byłem już niemal pewien, że to będzie coś a'la mrówkolew :-)

    J.