  • 1. Data: 2010-10-13 03:18:47
    Temat: piec vaillant
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    Witam.

    Mam następujący dylemat . Kupiłem piec
    Vaillant VUW PRO 242-3
    i trzymam go w domu , dom jest nie ogrzewany itd. piec czeka na zamontowanie
    do wiosny .

    Czy jeśli on nie jest podłączony to mu się coś może stać np, z powodu
    minusowej temperatury czy jakiejś wilgoci czy też moge spokojnie go tam do
    wiosny trzymać ? ( piec zapakowany jest w pudełko tak jak ze sklepu
    zabrałem )

  • 2. Data: 2010-10-13 10:13:01
    Temat: Re: piec vaillant
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > wiosny trzymać ? ( piec zapakowany jest w pudełko tak jak ze sklepu
    > zabrałem )

    to otworz pudelko, wyciagnij instrukcje i przeczytaj jakie sa dopszczalne
    temperatury przechowywania.
    na pudełku zresztą też powinna byc informacja.

    poza tym nowy nie zalany piec spokojnie sobie moze stac na mrozie. nie
    powinno mus ie nic stac...ale sprawdz sobie w instrukcji

  • 3. Data: 2010-10-13 18:46:12
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    ale i tak zabrałem go do dom gdzie jest ogrzewane więc po problemie bo w
    instrukcji obsługi stoi jak byk : przechowywać w temp nie mniejszej niź 0
    stopni , oraz nie w wilgoci , a wiadome ze gdzie nie ogrzewane tam i wilgoć

  • 4. Data: 2010-10-14 06:51:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "wojciech" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instrukcji obsługi stoi jak byk : przechowywać w temp nie mniejszej niź 0
    > stopni , oraz nie w wilgoci , a wiadome ze gdzie nie ogrzewane tam i

    A ogólnie rzecz biorąc bez sensu jest kupowanie takich rzeczy zbyt wcześnie,
    niejako "na zapas" bo gwarancja ucieka.....

  • 5. Data: 2010-10-14 11:30:59
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A ogólnie rzecz biorąc bez sensu jest kupowanie takich rzeczy zbyt
    > wcześnie, niejako "na zapas" bo gwarancja ucieka.....

    jestes pewien? a nie jest tak ze gwarancja biegnie od daty instalacji, ktora
    musi byc zrobiona przez ichniego autoryzowanego serwsanta?

  • 6. Data: 2010-10-14 15:56:26
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 13:30, Michał Gut pisze:

    > jestes pewien? a nie jest tak ze gwarancja biegnie od daty instalacji,
    > ktora musi byc zrobiona przez ichniego autoryzowanego serwsanta?

    Liczą się 2 daty - zakupu i pierwszego odpalenia.

    M.

  • 7. Data: 2010-10-14 17:15:19
    Od: "wojciech" <s...@g...pl>

    jest to tak :

    gwarancja 24 miesiące od momentu odpalenia przez seriws ale odpalenie nie
    później jak 18 miesięcy od daty zakupu . tak wyczytałem w mądrej instrukcji
    obsługi .

  • 8. Data: 2010-10-14 21:22:58
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 19:15, wojciech pisze:
    > jest to tak :
    >
    > gwarancja 24 miesiące od momentu odpalenia przez seriws

    ...ale pod warunkiem przeglądu (płatnego) przez ASO ;-) pomiędzy 9-12
    miesiącem od odpalenia...

    --
    sendilkelm