    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moja budowa
    Date: Wed, 20 Oct 2010 16:49:44 +0200
    <i96v9k$f5r$1@node1.news.atman.pl> <i9787j$squ$1@inews.gazeta.pl>
    <i97qkg$3v5$1@opal.futuro.pl>
    <f...@d...googlegroups.com>
    <o...@l...dom>
    <2...@l...googlegroups.com>
    <i99nu2$1to$1@inews.gazeta.pl> <i9a5o3$f42$1@inews.gazeta.pl>
    <i9eoe6$f3d$1@news.onet.pl> <i9epob$iot$1@news.onet.pl>
    <i9esdk$b23$1@node1.news.atman.pl> <i9f12s$70c$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i9fcer$r45$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom> <i9gnm9$nt0$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom>
    <1...@4...net>

    Użytkownik ŁC napisał:

    > Zgadzam się, ale skoro profil ma być przykręcony do ścianek, to chyba
    > powinny być nie do "dołu krokwi", a jeszcze odpowiednio niższe o grubość
    > profilu? I w takim razie analogicznie w przypadku, gdy jest jeszcze
    > dodatkowa warstwa wełny w poprzek krokwi ścianki powinny być niższe
    > dodatkowo o jej grubość?
    > Czy coś pokręciłem? :-)

    Wiecie... ja zastanawiam się o czym w ogóle Wy tu piszecie...
    Jakie ścianki działowe za wysoko wymurowane...?

    No może u mnie robili wzorowo, bo nie wpadłbym na to, żeby murować
    ścianki wyżej, niż to potrzebne - do sufity, a raczej do przewidywanego
    sufity. I tak właśnie mi murarze wymurowali.

    Kto był tak pomysłowy, żeby ścianki na poddaszu, albo tam, gdzie ma być
    lekki strop, murować powyżej tego stropu...? To przecież bez sensu. Ktoś
    tak w ogóle robi??? :-).

    Logika nakazuje, żeby zrobić ścianki do wysokości takiej, żeby potem
    płyty g-k kręcić nad ściankami bez ich docinania do kształtu ścianek -
    tak jest u mnie, nie wiem, czy gdzieś robi się inaczej, ale jak tak, to
    paranoja jakaś :-///