  • Data: 2010-10-20 16:40:54
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-10-2010 o 17:31:16 kiki <k...@k...net> napisał(a):

    > "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > U niektórych jętki są podparte na ścianach działowych i bardzo często te
    > jętki są bardzo wysoko od podłogi. W związku z tym między sufitem z płyt
    > i końcem ścian działowych jest ponad metr.
    No czegoś takiego jeszcze nie widziałem, poza tym jętek nie powinno się
    opierać na ściankach działowych bo nie do tego służą, sa za słabe i jak
    dach
    będzie pracował to popękają. W zasadzie w ogóle nie powinny być podparte bo
    ich rolą jest przenoszenie obciążenia dynamicznego krokwi z jednej strony
    dachu na drugą.

    Trzeba w związku z tym albo
    > wypełnić ten metr wełną i jeszcze dać od góry albo okleić sicianki
    > działowe styropianem tak jak ściany szczytowe. tak jest właśnie u mnie
    > tylko nie ocieplili dranie.
    No to musisz jak naszybciej ocieplić te ścianki bo ci tam ciepło ucieka.

    --
    Pozdr
    JanuszK