    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 7 Feb 2021 12:13:23 +0100

    > Hej,
    >
    > Nie wiem, czy to jest do końca ta grupa, ale chyba najbliższa -- w końcu
    > jak się coś buduje, to czasem też się to zabezpiecza.

    Mogłeś dodać jeszcze elektronikę (grupa).

> [...]
    > SD i będzie mogła zapisywać w czasie rzeczywistym i powoli wysyłać przez
    > sieć, to postawię zdalnie)
    >
    > - zachowa funkcjonalność zapisu na FTP-a nawet gdy serwer producenta
    > zdechnie (bo produkt będzie miał już parę lat i chińczyk wyłączy
    > wtyczkę) i np. aplikacja na Androida przestanie działać
    >
    > - jeśli kamera będzie po prostu zapisywać na kartę SD w momencie wykrycia
    > ruchu, ale jednocześnie udostępni jakiś interfejs do tych plików po
    > LAN-ie, to też nie problem, oprogramuję sobie to po swojemu
    >
    > Istnieje w przyrodzie takie zwierzę, czy trzeba sobie samemu spróbować coś

    Jesli tanio to www.dvspolska.pl (są na Allegro)
    Problemem jest tylko brak możliwości z PC czy przeglądarki. Tylko
    Android ale działa stabilnie oczywiście przez chmurę więc GSM do
    połączenia wystarczy. Miałem 3 szt na działce przez rok i było OK ale
    że większość kamer/innych mam na gDMSS (Dahua/BCS) to przeszedłem z
    kamerami na Dahua. Polecam tylko takie, które mają slot na kartę SD.
    Reszta Twoich wymagań jest spełniona. FTP sobie podaruj, już lepiej
    jakaś chmura ale karta SD to dobre wyjście, chyba że boisz się kradzieży
    kamery. Odczyt z karty zapisanych jak i podgląd ma wspomaganie zapisu w
    smartfonie więc robienie kopii to pikuś. Tego się z karty nie ściąga, bo
    po co?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>