  • Data: 2021-02-12 14:06:05
    Temat: Re: Monitoring na działkę
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2021 o 13:36, heby pisze:

    > Podałem w wąku kilkukrotnie dane katalogowe scalaka stosowanego w
    > rejestratora z allegro, z grubsza we wszystkich tanich.

    Więc proszę podaj przykład takiego rejestratora IP, który wykonuje
    rekompresję przy nagrywaniu. Mnie nie udało się spotkać z takim
    sprzętem. Wszystkie nagrywały dokładnie to co dostały w strumieniu z
    kamery IP.

    > Ale mają. Nawet datasheeta który zlinkowałem w sąsiednim poście nie
    > przeczytałeś, prawda?

    Przeczytałem jeszcze raz i z tego co zrozumiałem, nie widzę sensu
    stosowania go w rejestratorze IP. Układ ten koduje sygnał z
    kilku/kilkunstu kamer analogowych do H.264 i w tym samym czasie może
    dekodować kilka strumieni z dysku do postaci HDMI i VGA.

    Chyba, że w rejestratorze IP był wykorzystywany tylko w połowie do
    dekodowania odebranego strumienia z kamery lub dysku i wyświetlania go
    na monitorze HDMI.

    yabba