  • Data: 2021-02-12 14:23:22
    Temat: Re: Monitoring na działkę
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/02/2021 14:06, yabba wrote:
    > Więc proszę podaj przykład takiego rejestratora IP

    Mój to był zxtech. Nie mam go juz, więc nie powiem jaki dokładnie to był
    model. W międzyczasie przewineło mi się przez ręce kilka takich, różnych
    producentów, po otwarciu wszedzie jest Hixxxx, czesto na identycznej płyce.

    > Przeczytałem jeszcze raz i z tego co zrozumiałem, nie widzę sensu
    > stosowania go w rejestratorze IP.

    Dziwne, kilkuset "producentów" na świecie widzi.

    > Układ ten koduje sygnał z
    > kilku/kilkunstu kamer analogowych do H.264

    Nie tylko. Obsługuje też dekompresje i ponową kompresję strumieni z
    kamer IP. Potafi to robić bardzo wydajnie, problemem jest jednak to, że
    kodek jest kiepskie jakosci i wynik kompresji jest znaczaco gorszy niż
    kompresja softwareowa o tych samych parametrach (ale za to używa tylko
    kilka wat).

    Nie. Uzywa się go na przykład po do aby ze strumienia FullHD@50Hz
    używanego do detekcji ruchu zrobić 720p@5Hz używanego do archiwizacji.