    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring na działkę
    <rvom2o$bqb$1@dont-email.me> <rvqnf0$2li$1@dont-email.me>
    <rvqpjo$aqq$1@dont-email.me> <rvqsa5$t2e$1@dont-email.me>
    <602137fb$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <rvred5$dkc$1@dont-email.me>
    <602146fc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <rvrih3$p1s$1@dont-email.me>
    <rvrnh7$240$1@dont-email.me> <602177fd$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <s06a62$m7p$1@dont-email.me> <6026c178$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <s09614$90n$1@dont-email.me> <60285222$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0av27$n5h$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <s0eaco$kki$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <s0h5ss$rgf$1@dont-email.me>
    Date: Wed, 17 Feb 2021 07:54:07 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 20:19 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > tego typu kamery powinny działać. jeśli domyślnie mają wyłączony onvif,
    > to załącza sie go w następujący sposób. na kartę sd wgrywa sie plik
    > settings a w treści onvif=true
    >
    > https://allegro.pl/oferta/kamera-hd-wifi-ip-monitori
    ng-niania-elektroniczna-10090353118

    > ja kupowałem w chinach mniej więcej takie kamery:
    > https://pl.aliexpress.com/item/4001122830845.html?sp
    m=a2g0o.productlist.0.0.16b044a9Cng4Fj&algo_pvid=17b
    8fe21-cfd8-45e2-b42d-d8f93a9a4e27&algo_expid=17b8fe2
    1-cfd8-45e2-b42d-d8f93a9a4e27-2&btsid=2100bdd0161350
    20567583983eeec4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb20
    1602_,searchweb201603_

    > natomiast polecam jako ukryte kamery takie coś:
    > https://pl.aliexpress.com/item/4001326152760.html?sp
    m=a2g0o.productlist.0.0.3e8a30adyqcQEe&algo_pvid=7cb
    c6c1b-0155-4280-b51b-e5e613143d5c&algo_expid=7cbc6c1
    b-0155-4280-b51b-e5e613143d5c-7&btsid=2100bdd0161350
    21393095484eeec4&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb20
    1602_,searchweb201603_

> [...]
    > zastąpi alarmu. Ma nagrać i tyle. jak ktoś _musi_ mieć powiadomienie, to
    > albo zdecydowanie droższy system monitoringu, albo czujka pir połączona
    > z telefonem który wysyła smsa. gotowiec chyba 70zł,ale działa marnie,
    > nie można na nim polegać. "samoróbki" robiłem łącząc czujkę z
    > rozbebeszonym simensem s55, który puszczał dzwonek.
    >
    > Pomysł z kupieniem kamery na allegro jest dobry, bo możesz zwrócić. z
    > kupieniem w chinach też, bo jeszcze tam nie spotkałem taniej kamery
    > która by nie miała onvifa.
    > powodzenia. jak będziesz miał problemy chętnie pomogę, ale załóż nowy

    Dzięki.

    Pozdrawiam
    TG