    Subject: Re: Monitoring na działkę
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <rvom2o$bqb$1@dont-email.me> <rvqnf0$2li$1@dont-email.me>
    <rvqpjo$aqq$1@dont-email.me> <rvqsa5$t2e$1@dont-email.me>
    <602137fb$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <rvred5$dkc$1@dont-email.me>
    <602146fc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <rvrih3$p1s$1@dont-email.me>
    <rvrnh7$240$1@dont-email.me> <602177fd$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <s06a62$m7p$1@dont-email.me> <6026c178$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <s09614$90n$1@dont-email.me> <60285222$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0av27$n5h$1@dont-email.me> <60290d55$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0d7ld$ec1$1@dont-email.me> <602a41da$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0e9pm$ess$1@dont-email.me>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 17 Feb 2021 23:57:00 +0100

    W dniu 15.02.2021 o 18:08, ToMasz pisze:
    > Nie odpisuj.

    A chuj, odpiszę bo spać nie mogę kiedy tak bredzisz :)

    > poprostu przeczytaj pierwszy list w tym wątku.

    Przecież przeczytałem :> Znam Adama od dawna z innych grup.

    > facet chce
    > monitoring, po sieci, z pełnym wsparciem sieciowym. Być może są kamery
    > które bez rejestratora to zrobią, ale nie są to kamery analogowe. Facet
    > chce monotoring na działkę. tam nigdy nie będzie monitora w który ktoś
    > będzie patrzył.

    Dałem mu odpowiedź 07.02 12:13 w tym wątku. Pewnie jak zwykle nie
    czytałeś. Rozumiem, bo wykazałem że nie czytasz to co się pisze nawet do
    Ciebie.

    > tam nie powinno być rejestratora, który zostanie
    > skradziony w 3 minuty po włamaniu.

    Bredzisz. Rejestrator może być zwyczajnie ukryty (zabetonowany) :D
    Sam taki miałem i był ukryty pod posadzką, bo miałem taki kaprys i
    schowałem go pod klapą otwieraną tylko z pilota i niewidoczną dla
    nikogo. Kable też ukryte.

    > PRzyjmijmy  że kamera CVI daje lepszy obraz, nawet bo nie jest
    > skompersowany. jak on go zobaczy? Zobaczy jak ten obraz skompersuje
    > rejestrator i wyśle.

    Nigdzie go nie wyśle, oszczędzając łącze GSM (bo wątpię żeby tam była
    inna komunikacja z netem) zapisze na dysk. ZAWSZE i CIĄGLE. To też
    opisałem, jak się dostać do nagrań.

    > Gdzieś tu widzisz zalety CVI? Bo ja nie.

    W cenie zestawu (wykazałem) doczytaj.

    > natomiast
    > cały czas twierdzisz zę kamera CVI ma lepszy obraz. no... a chłopcy mają
    > penisy a dziewczynki pochwy. co to ma do rzeczy.

    Dobrze się ruchają, znaczy wszystko pasuje :]

    > Jak zabieramy głos w
    > dyskusji, to byłoby dobrze doradzić facetowi jak ma mądrze wydać
    > pieniądze. prawda?

    No to mu wskazałem dobre źródło i udzieliłem porady ale Ty nie
    przeczytałeś bo Ci się nie chciało :)

    > Więc wskazałeś tanie kamery CVI bo tak. a reszta?

    Resztę też wskazałem (rejestrator) ale Ty nie przeczytałeś bo Ci się nie
    chciało :)

    > Gdzie wskazany przez Ciebie produkt spełnia jakikolwiek warunek
    > dotyczący wysyłania tego czy owego na konkretny serwer?

    ale Ty nie przeczytałeś bo Ci się nie chciało a to też wskazałem :)

    Jaki serwer? Dlaczego bredzisz? Wiesz jakie ograniczenia mają łącza GSM?
    Chcesz wysyłać cały zapis z kilku kamer przez GSM? Pojebało?

    > Może właśnie
    > facet pomyślał i chce zrobić kamerę przy furtce, gdzie może ma napiecie,
    > ale nie będzie napierdzielał z kablem koncentrycznym tylko użyje wifi?

    Ale Ty nie przeczytałeś wątku w całości bo Ci się nie chciało :) To też
    napisałem :]

    > Ale CVI nie kompresuje obrazu więc jest lepszy. no i?
    > pytam wiec jakie urządzenie go skompersuje a Ty że z jakiej paki masz za
    > kogoś szukać?

    Podałem w wątku model/link do rejestratora (ale Ty nie przeczytałeś bo
    Ci się nie chciało :) i nadal brednie wypisujesz.

    > No z takiej że jakiś lord napisał że CVI daje lepszy obraz
    > niż IP, ale nie napisał co dalej znim zrobić, żeby filmik z włamania był
    > na prywatnym serwerze.

    Ale Ty nie przeczytałeś wątku w całości bo Ci się nie chciało :) a to
    również opisałem, znacznie wcześniej, niż zacząłem dyskusję z Tobą.

    > Ale że znalazł sie taki ToMasz który nie dowierza
    > że CVI moze być lepsze niż IP to jazda - zbutować go.

    Nie. Zwyczajnie nie masz zielonego pojęcia o systemach i co chwilę
    opowiadasz bajki z przed 20 lat.

    > Dobrze, niech Ci
    > będzie jest lepsze, ale jaki to ma związek z wątkiem?

    Cały czas jestem w temacie ale ty nie ogarniasz ani wątków ani tematu :)

    > Ja może napiszę że
    > betacam był lepszy niż vhs, ale czy ta informacja komuś się w tym wątku
    > przyda? Bo jeśli Twoje informacje mają sie przydać, to JEŚLI uważasz że
    > pytający powinien jednak kupić kamery CVI to dokończ i napisz co ma
    > jeszcze dokupić aby zobaczyć film na swoim serwerze.

    Jeśli wątkotwórca wyrazi taką chęć to go poprowadzę krok po kroku. Jak
    dotąd się nie odezwał z realizacją. Założył wątek odpowiedział na kilka
    postów i tyle.

    > A jeśli masz w dupie temat wątku i chcesz mnie przekonać jedynie do tego
    > że CVI jest lepsze niz IP to Ci się udało. może nawet lepsze niż
    > teleskop Hubbla? Kto wie? Tyle że to jest po za moim rejonem zainteresowań.

    To pochuj drążysz temat, skoro Cię nie interesuje?

    > uczyć - nie musisz. trzymać się tematu, powinieneś.

    Cały czas trzymam się tematu ale nie mam żadnego wpływu na to, że nie
    czytasz całego wątku i moich odpowiedzi do wątkotówrcy.

    > Ale co do jednego
    > masz racje. dalsza dyskusja jest bezcelowa

    No i tu się zgadzamy :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>