  • 11. Data: 2014-04-28 10:35:06
    Temat: Re: Montaż grzałki w istniejącym grzejniku drabinowym w łazience.
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 17:52:32 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Je�eli masz pod��czenia od do�u, a instalacja by�a rozprowadzona po
    > pod�odze to nie musisz odcina� obiegu. Wystarczy, �e b�dzie
    > wy��czona pompa obiegowa CO.

    Jesli pompa bedzie wlaczona to tez nie poplynie...
    Chialem tak dogrzewac podczas budowy - 3 drabinkowe grzejniki z grzalkami dzialaly,
    wszystko (poza gazem do kotla bylo juz podpiete ). Wymyslilem, ze wlacze pompe
    obiegowa, poodkrecam zawory na full i troszke podgrzeje caly dom, bo solidny mroz sie
    zrobil...
    Drabinki byly gorace a woda w obiegu chyba przechodzila najnizsza rurka pozioma w
    drabince (jedyna zimna)

    WS

  • 12. Data: 2014-04-28 18:40:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-27 16:02, Bolko pisze:
    > Mieszkam w bloku kończy się sezon grzewczy i koniec suszenia na grzejniku.
    > Wymyśliłem sobie że wsadzę od góry taką grzałkę aby można było szybko wysuszyć
    rzeczy.
    > I zastanawiam się czy jest w tym jakiś haczyk?
    > Myślę i myśl
    > I wychodzi na to że tak naprawdę to będę grzał całe mieszkanie.
    > I co teraz ?
    > Podpiąć zaworu odcinające na obu końcach grzejnika?
    > Kupić niezależny grzejnik?

    Kiedyś kupiłem, zamontowałem, i jak raz w roku włączyłem.. no może dwa.
    Teraz bym nie kupował.

  • 13. Data: 2014-04-28 20:14:46
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Kiedyś kupiłem, zamontowałem, i jak raz w roku włączyłem.. no może dwa.
    > Teraz bym nie kupował.

    Ale generalnie takie dosuszenie ręcznika jest fajne chyba.
    Czy nie ? Nikt nie stosuje takiego rozwiązania ?

  • 14. Data: 2014-04-28 20:37:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale generalnie takie dosuszenie r�cznika jest fajne chyba.
    > Czy nie ? Nikt nie stosuje takiego rozwi�zania ?

    My spotkaliśmy takie rozwiązanie w ubiegłym roku w hotelu nad polskim morzem.
    Niby lato a niebyło gorąco :)))
    I bardzo nam się spodobało zwłaszcza jak się ma maluchy.

    Najprostszym rozwiązaniem byłby osobny elektryczny ale mam 3m2 łazienke i dlatego
    szukam sposobu jak uniknąć kolejnego grata.

  • 15. Data: 2014-04-28 21:30:40
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.04.2014 20:14, Aleksander pisze:

    > Ale generalnie takie dosuszenie ręcznika jest fajne chyba.
    > Czy nie ? Nikt nie stosuje takiego rozwiązania ?
    może dlatego że szybciej wyschnie os suszarki do włosów niż od
    kaloryfera olejowego? Sprawdź to empirycznie. Tyle że do pracy ciągłej
    lepsza jest suszarka Farel, albo DDR cośtam, niż phlips albo clatronic
    :)
    ToMasz