  • Data: 2021-10-19 13:19:04
    Temat: Re: Można samodzielnie PC będzie taniej
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-10-19 o 03:52 -0700, a a napisał:
    > Peltier ma taka sprawnośc jaką ma i nawet jak 1 to oszczędzam na
    > buczącej sprężarce i to jest mój zysk z innowacji

    Przed chwilą pisałeś o "dużych sprawnościach"...

    > A te zdjęcia z Francji to jest taka gadka, że snieg spadł w Hiszpanii
    > na poludniu ale tam od 100 lat nie mieli mrozu, ani śniegu nie
    > widzieli

    Zdjęcia podwórka, na szybko znalezione z kilku ostatnich lat:

    2021: https://imgpile.com/i/UKji2C
    2020: https://imgpile.com/i/UMI8nL
    2019: https://imgpile.com/i/UMIXoj
    2018: https://imgpile.com/i/UMIHZo
    2017: https://imgpile.com/i/UMIqhC

    > Zaletą Peltiera jest skalowalność i spadające ceny, bo to
    > półprzewodniki, czyli produkcja fabryczna, masowa ===

    To ja przebijam: drut oporowy. Łatwa i skalowalna produkcja, niski
    koszt, duża sprawność (1), no i żadnego buczenia. Farelka przyszłością
    ogrzewania.

    Mateusz

    PS. W dalszym ciągu nie podałeś linka do swoich patentów.