  • Data: 2015-07-23 15:35:15
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 12:38:56 UTC+2 użytkownik EiNStEiN napisał:
    > Witam
    > Jako że tutaj jakoś ludzie są bardziej aktywni nic na p.r.dom zapytam:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał z myjki do okien Karcher WV
    > 2 Plus zastąpiła ona starszy model WV 50 Plus. Dokładnie chodzi mi o
    > smugi na oknach. W sieci jest sporo komentarzy, ale wiadomo jak to jest.
    > Do mycia a 3 drzwi balkonowe oraz 11 szerokich okien.
    > Kiedyś w Castoramie było stoisko do testowania takiej myjki ale jakoś
    > byłem skupiony na czymś innym. Teraz zainteresowałem się tematem a nie
    > chciałbym kupować kota w worku.

    Korzystamy z tej starej wersji i jest ok.
    Smugi sie mogą robić jak gumka jest zniszczona.

    W samej jakości mycia taka myjka jest lepsza o tyle że nie trzeba zbierać brudnej
    wody z framug/parapetów.

    Reszta jest identyczna jak w zestawie sciagaczka+gąbka+dobry płyn+szmatka do suszenia
    sciagaczki.

    Czas mycia tez jest coutke krtszy dla tej myjki karchera. Ale nie jakoś strasznie.

    IMHO mimo że ten sprzet mam i korzystam to pożytek jest taki sobie.
    Jak masz duzo okien to mozna spróbować kupić. te 250PLN nie jest katastrofą i taka
    myjka przydaje sie żeby zbierać rozlana wode. Wiec kasa nie jest wtopiona
    beznadziejnie.