  • Data: 2015-07-25 17:28:31
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 lipca 2015 11:00:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 23 Jul 2015 06:35:15 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Koszrzystałeś może z tej myjki na wysięgniku, tj. aby umyć okna na piętrze?
    > Daje albo dałoby to radę użyć w ten sposób? Mam zaplanowane w większości
    > domu fixy (bo klima centralna będzie), w tym także na piętrze gdzie dostęp
    > będzie tylko z drabiny/daszku i się zastanawiam jak rozwiązywać mycie
    > takich okien. Co prawda będą pod pokaźnym okapem, ale pewnie raz w roku się
    > przyda jednak umyć...
    >
    > BTW jaki jest patent na mycie rolet zewnętrznych od środka przy oknach typu
    > fix?

    Drabina.

    Niby możesz sprobować inaczej ale nie tedy droga.
    Ta "myjka" nie myje. Ona zbiera.
    Przed jej użyciem trzeba normalnie "tarciowo" umyć szybe woda z plynem (to jest część
    jej sukcesu bo plyn daja dobry).
    I zanim wyschnie trzeba syf, wode zebrać tym odkurzaczem.
    Więc jak chcesz zdalnie okna myć to na kiju weź sobie dobry zmywak z dobrym plynem i
    szoruj a płukaj wężem i dopiero potem ta myjka.

    Ona tak naprawde powoduje ze nie trzeba szyby polerować aby była bez smug i
    wyschnietych kropel objawiających się białymi kółkami.

    A na rolety to tylko jedna metoda jest: Wymontować i umyć na zewnątrz.
    Innej nie ma, Chyba że masz krasnoludka co ci miedzy okno i rolete wlezie...